Producent Yakuza serijala Daisuke Sato:”Switch nije idealna konzola za Yakuza igre”

Čini se kako se vlasnici Switch konzole mogu pozdraviti sa idejom da će serijal tamo zaživjeti.

Daisuke Sato, producent Yakuza serijala i Takaya Kuroda koji posuđuje glas Kazumi Kiryuu su nabacili intervju za francuski website Gameblog.fr. Sato je u razgovoru otkrio kako smatra da Nintendo Switch nije idealna platforma za razvijanje ili portanje Yakuza igara. Nije se referirao na tehničke (ne)mogućnosti konzole, već igrači nisu zainteresirani za takav tip igre. Možda jednostavno vole druge igre.

Uostalom, u svoje vrijeme dok je bila aktualna, za Nintendovu konzolu Wii U je izašla Yakuza 1&2 HD kolekcija. To je bilo prvi put da je serijal otišao van Sonyjeve konzole i na taj način kompromitirao ekskluzivnost iako se radilo o isključivo japanskom izdanju (razlog je bio taj što je SEGA u to doba debelo promišljala o tome hoće li ikada više buduće Yakuza igre dovoditi na zapadna tržišta).

Neovisno u neuspjehu Wii U konzole, ta HD kolekcija je bila propast na dotičnoj. Prodala se u jedva jedvice nekih 2000 komada. Wii U je ionako patio od kroničnog nedostatka dobrih 3rd party igara i to opet nije bilo dovoljno da se HD kolekcija proda kako treba. Kad se jednom opečeš, pušeš i na hladno.

Nova Yakuza u izradi?

Sato se dotakao mogućnosti da se ostvari Binary Domain 2. On je za ideju da napravi nastavak, a lopticu odluke o tome je prebacio suptilno na SEGU. Ako uprava SEGE da zeleno svjetlo, vjerojatno ćemo dočekai nastavak. Isto tako, fanovi Yakuza serijala već pomalo dave pitanjem kakve su šanse za igrom City Hunter koja bio kao i Fist of the North Star bila svojevrstan spin off u stilu Yakuza serijala. Sato smatra da tu potencijal postoji, ako postoji ta nekakva povezanost kao što postoji povezanost između Yakuze i Fist of the North Stara, iako su tematski igre skroz različite.

E sad onaj dio koji je najzanimljiviji svim fanovima serijala Yakuza. Ima li ikakve šanse da vidimo igru Yakuza Zero – 2? Sato kaže kako takav projekt uopće nije u najstajnju, ali kad bi se toga dotakli, to bi opet bila priča o mladom Majimi i Kiryuu. Mi smatramo kako period između 1988. i 1995. je dovoljno veliki interval za napraviti igru i popunit je sa još malo priče o popularnom dvojcu. Sa SEGOM se nikad ne zna do zadnjeg časa.

{loadposition pratinas}