Producentica God of War Ragnaroka smatra kako bi veliki izdavači morali više ulagati u manje i kreativnije igre

U vremenu kada razvoj AAA igara postaje sve skuplji i rizičniji, producentica God of War Ragnaröka, Meghan Morgan Juinio, poručuje da bi veliki studiji i izdavači trebali više ulagati u AA i indie projekte, odnosno igre manjeg opsega, ali većeg kreativnog rizika.

U razgovoru za Game Developer Morgan Juinio objasnila je kako njezina poruka nije napuštanje visokobudžetnih naslova, već uravnotežavanje portfelja s projektima kraćih ciklusa i nižih troškova.

Kao primjere navodi Astro Bot i Split Fiction, osvajače GOTY nagrada, koji su dokazali da, kako kaže, zabava i originalnost vrijede više od fotorealistične grafike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Današnji su igrači pomalo desenzibilizirani na lijepe vizuale i veličinu igara. To se danas podrazumijeva. Ako igra nije zabavna, ako nema svoj ‘hook sve drugo pada u vodu,” kaže Morgan Juinio.

Dodaje da upravo takvu filozofiju već uspješno primjenjuju studiji poput Obsidiana (Pentiment, Grounded) i Insomniaca (Miles Morales, Ratchet & Clank: Rift Apart), koji pokazuju da raznolikost i kreativnost mogu i dalje biti isplativi u industriji opsjednutoj blockbusterima.