Prvi dojmovi velikih medija i kreatora za Hogwarts Legacy su sjajni. Posebno naglašavaju borbu i slobodu igranja

Prvi veliki mediji i kreatori dobili su priliku na nekoliko sati zaigrati Hogwarts Legacy prije izlaska, izvještaji su objavljeni danas i nakon pregleda većine njih rekli bismo da su većinom izrazito pozitivni.

Posebno svi hvale borbu, koja je, kažu, napravila veliki odmak od prethodnih Harry Potter igara. Ona je izazovna, ima smisla utoliko što su magični projektili precizni, kaotični kako bi i trebali biti s više neprijatelja, a IGN odlazi toliko daleko pa borbu uspoređuje s onom u Ninja Gaidenu. Usporedbe s Ninja Gaidenom, naravno, idu više u smjeru izvođenja kombinacija i prirodnog vezivanja neprijatelja, nego uz brutalnu melee agoniju.

Fluidna i kombinatorna borba

Primjerice, možete kombinirati pregršt čarolija. S Leviosa podignuti protivnika u zrak, privući ga k sebi s Accio prije nego što ga zapalite s Incendio. Sve to prati dobra fizika objekata, pa, slažu se svi, Hogwarts Legacy uspijeva replicirati borbu iz filmova te pritom pruža igračima potpunu slobodu u istoj, uz jedino ograničenje u repertoaru naučenih čarolija, jer ipak je ovo RPG.

Jedna od čarolija je i Crucio koja se smatrala zabranjenom u Harry Potter filmovima i knjigama budući da provodi fizičku torturu nad živim bićem te se njezino korištenje kažnjavalo doživotnom robijom u Azkabanu. Ponovno se vraćamo na to da je Hogwarts Legacy RPG, pa se sa svojim likom možete uputiti i u te, nazovimo ih tako, mračne vode te svojim neprijateljima nanositi neizmjernu fizičku bol

Čini se da će Hogwarts Legacy, smješten stotinu godina pred zbivanja u Harry Potter knjigama, biti kontradiktoran premisi koja se vezuje uz neiskvareno prijateljstvo čarobnjaka tinejdžera. Knjige pamtimo po sretnim krajevima, čak i u najmračnijim trenutcima većina sukoba okarakterizirani su simpatično, a već u prvim minutama Hogwarts Legacyja igrači su suočeni s ubojstvima i sličnim negativnostima.

Igrajte kako želite

Games Radaru potvrđeno je da neće svaki prelazak biti isti. Odluke igrača kroz glavnu priču, ali i kroz preko 100 sporednih misija utjecat će na ponašanje likova unutar igre, njihove perspektive i odluke će se mijenjati, a utjecaj na priču trebao bi imati čak i odabir doma unutar Hogwarts škole.

Nevjerojatno, ali zvuči da smo zbilja blizu ostvarenja sna svakog ljubitelja Harry Potter univerzuma. Hogwarts Legacy izgleda autentično, gameplay mehanike izgledaju kao radnje iz filmova, a koliko je zaista tako saznat ćemo 10. 2. kada Hogwarts Legacy izlazi za PC, PS5 te XSX/S.