Vijesti

Prvi korak u “oživljavaju” Anthema uskoro kreće nakon dugo vremena

BioWareov Anthem – igra sa hrpom potencijala koja je iz raznih razloga totalno izvisila do razine u kojoj se praktički smatrala mrtvom. Međutim, BioWareu je stalo te su proteklih par mjeseci odlučili istražiti što je to zapravo pošlo po krivu?

To je značilo formiranje posebnog “inkubacijskog tima” od otprilike 30-ak ljudi koji su se bavili igrom odnosno svim bitnim dijelovima istražujući one koji nisu ili su potpuno podbacili u očekivanjima. Jedno je bilo jasno – to je proces koji će jako dugo trajati.

BioWare Explains What's Next For 'Anthem,' And It's Not Terribly ...

Toga je posebno svjestan studijski direktor Christian Dailey koji je odlučio iskroistiti Twitter kako bi pitao gamere koje bi promjene (na bolje) oni željeli vidjeti u Anthemu. Odaziv je bio odličan kao i brojni prijedlozi, ali sve se manje više svelo na jednu ključnu stvar – Dobro razrađen i robustan loot sustav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zaključci su takvi da bi loot drop trebao biti češći čime bi se poštovalo vrijeme koje prosječni gamer ima na raspolaganju umjesto da ga se “forsira” na grindanje do besvjesti. Također loot bi bio dobro razrađen, kompetitivan sa pristojnim šansama da se dobije nešto rjeđe i vrijednije. Kako se nebi baš sve oslanjalo na nasumičnost, poraditi će se na mogućnosti ganjanja specifičnog loota kroz questove, specijalizirane prodavače itd. Neće ni teatralnost biti izuzeta iz jednadžbe tako da će i samo ispadanje loota biti uočljivije (pogotovo kod rijetkih neprijatelja za koje se zna da su hodajući loot-ovi) kao i slavlje kada se pokupi. A sve to samo da se poboljša općeniti osjećaj osvajanja nečeg bitnog nakon questa ili borbe.

Što se tiče samog poboljšavanja itemova, svaki će imati zapisan “budget” ovisno o njegovoj snazi i rijetkosti, cap će se moći adekvatno povećavati u budućnosti odnosno skalirati kroz sav inventar. Telemetrija će Biowareu poslužiti za praćenje trendova i balansiranja promjena u skladu s istima. Isto tako, razvijaju se koncepti novih oružja baziranih na factionima i stavit će se naglasak na još boljem osjećaju napucavanja putem bolje responzivnosti i predviđanja klijentske strane. Time bi protivnici trebali još brže reagirati na napucavanje i ponašati se u skladu sa novonastalom situacijom.

Uglavnom, čeka nas “puno lipih stvari” u najbitnijem elementu igre. nažalost, kao što je ranije rečeno, treba biti strpljiv jer će tu biti puno fundamentalnih promjena. Hoće li to pomoći Anthemu da se “digne iz mrtvih” i je li to pokušaj se krene s igrom iznova dolaskom nove generacije – ostaje za vidjeti.

Izvor: blog.bioware.com

Igra

Povezano