Prvi prikaz Overwatcha na konzolama

Developeri će koristiti dinamično skaliranje rezolucije kako bi osigurali 60 FPS-a.

Chris Bratt je za portal Eurogamer objavio video u kojem možemo vidjeti prvi prikaz Overwatcha i intervju s Jeffom Kaplanom, direktorom igre. Jeff je za Eurogamer izjavio kako će igra koristiti dinamično skaliranje rezolucije kako bi održali konstantnih 60 FPS-a što je svakako poželjno za ovakav shooter. Nativna rezolucija na koju ciljaju je 1080p za obje verzije, a sam pad u rezoluciji bi se trebao događati u najvećim borbama kada konzole ne mogu držati 60 FPS-a.

Ovo je sve više popularnije rješenje kod mnogih developera i već smo mogli vidjeti kako to izgleda u shooterima poput Halo 5, Wolfenstein: The New Order i Call Of Duty: Black Ops 3. Chiss Bratt kaže kako je prilično zadovoljan s gameplayom na konzolama, iako je sam gameplay zbog prirode kontrolera dosta sporiji. Chris navodi sporije okretanje, izražen aim assist i drugačije kontrole kao najveće promjene u samom osjećaju igranja. Developeri su dodatno izbalansirali igru pa tako imamo turrete koji rade manje štetu kako bi igrači imali više vremena za reakciju što svakako zvuči dobro. Igra će ponuditi kontrole koje igrači mogu sami mapirati kako im odgovara.

Na pitanje o cross-playu i hoće li Overwatch takvu funkciju podržavati, Jeff je izjavio da su otvoreni za nove opcije i da će svakako pratiti mogućnost igranja između igrača na PSN-u i XBL-u, no međuplatformsko igranje između računala i konzola neće biti moguće jer bi PC igrači imali veliku prednost zbog ciljanja mišem.

Overwatch izlazi 24. svibnja za PlayStation 4, PC i Xbox One. Otvorena beta će biti od 5. do 9. svibnja. Svi koji prednaruče igru će dobiti 2 dana bonus early accessa za betu.

Pogledajte intervju i gameplay za PlayStation 4 i Xbox One verzije u videu:

https://www.youtube.com/watch?v=ET0Tm8xiaZs