Puške, štitovi i MGS; ovako je nekoć davno izgledao Horizon Zero Dawn

Gotovo neprepoznatljivo… osim ogromnih mehaničkih živina.

Da je Horizon Zero Dawn hit, i nije neka nova informacija. Igra je do danas prodana u više od sedam milijuna primjeraka, a sigurni smo kako broj konstantno i raste. Prošle je godine bila čitavo vrijeme u vrhu svih kuloara manje-više svakog portala ili časopisa koji se bavi video igrama, a na kraju godine pokupila je i brojne nagrade, uključujući i onu našeg portala.

Svi također znamo kako igra izgleda, kako se izvodi i koje mehanike primjenjuje. Upravo stoga nam isječci iz rane faze razvoja izgledaju totalno strano. Naime, na nedavno završenom GDC-u, ekipa iz Guerilla Gamesa odlučila je podijeliti sa svima nekoliko trenutaka iz ranog razvoja igre… i kad kažemo ranog, mislimo jako jako ranog razvoja.

Šta je ovo? MGS?

Ono što nam posebice upada u oko su oružja koja koristi naš glavni lik, koji u tom trenutku još nije bila Aloy, već placeholder iz Killzonea koji je ubačen čisto iz potrebe da se pokaže u kojem smjeru ide razvoj igre. Taj isti lik opremljen je puškom i velikim štitom, nečime što ne bi nikada vidjeli u svijetu kakav je onaj krajnji Horizona, a očito je kako je ekipa u Guerilli na početku imala neke drugačije planove po pitanju priče koji su tokom godina evoluirali.

Znamo da je igra u razvoju bila dugih sedam godina, sedam godina u kojima se očito promijenilo mnogo toga, ali i sam gameplay koji svi na internetu uspoređuju s MGS serijalom. Ni mi to ne možemo poreći, jer borba s Thunder Jawom neodoljivo podsjeća na one s Metal Gearovima, ali ono u što smo sigurni je kako je igra od te faze pregazila nekoliko monstruozno velikih koraka kako bi došla do stanja u kakvom je konačno i ugledala svijetla naših TV ekrana. 

Da ne duljimo, ostavljamo na vama da procijenite kako je to sve izgledalo. 

Napomena: U slučaju da vam video pokrene od samog početka, dio o kojem pišemo počinje na 4:16.

https://www.youtube.com/watch?v=2QRCwY382ck

{loadposition pratinas}