Rage 2 će konačno ispuniti obećanje dano još za prvi Rage

Novi Rage svakom novom izjavom sloj po sloj pere gorak okus u ustima koji ne “izlazi” čak ni s Domestosom još od 2010. godine.

Kad je trebao izaći prvi Rage, John Carmack i (tada) njegov ID Software obećavali su puno toga. Većinu nisu ispunili. Zato je igra svojevremeno i podbacila, pa nas je uistinu iznenadio potez Bethesde da se krene u razvoj nastavka.

Pogubljenog Carmacka sad više nema u ID Softwareu, što je plus samo po sebi, a informacija kako na igri radi ekipa iz Avalanchea, ista ona koja stoji iza Just Cause igara, garancija je kako će nastavak ipak biti puno bolja igra.

Nema Carmacka = realnija iščekivanja

Direktor ID Softwarea Tim Willits je za PlayStation Magazin priznao kako su svjesni kako je njihova prva igra razočarala. Svojevremeno se obećavalo kako će cijela igra biti jedna cjelina, bez ikakvog učitavanja, međutim to nije bilo tako i to je po autoru ovog teksta vjerojatno i najveći problem igre. Duga učitavanja kako levela tako i tekstura, te nekonzistentnost gameplaya.

Prema viđenom u dosadašnjim prikazima igre, izvedba kombinacije vožnje i napucavanja obećava.

Danas obećati takvo ima pokriće u snazi hardvera aktualne generacije konzola, dok PlayStation 3 i Xbox 360 jednostavno nisu bili u stanju izvoditi takvo nešto. Pa je Willits potvrdio kako će Rage 2 biti cjelovito iskustvo, bez ikakvog učitavanja, baš kao što to rade Far Cry i Just Cause igre.

Rage 2 tako, za razliku od jedinice, puno toga obećava, ali s pokrićem, dok ćemo se u kvalitetu igre imati prilike uvjeriti tek negdje u lipnju 2019. godine kad je predviđen izlazak igre.

{loadposition pratinas}