Nakon što je EA Motive mjesecima sasvim otvoreno pričao o razvoju remakea Dead Spacea te pritom bio prilično škrt s vizualnim prikazima, konačno je došlo vrijeme da prikaže više.
Uoči izlaska 27. 1. Dead Space je dobio produženi gameplay prikaz od preko 8 minuta trajanja. Istovremeno, EA je dopustio najvećim svjetskim medijima igranje iste sekcije igre i dojmovi novinara su većinom pozitivni.
Najviše dobrodošla promjena je, slažu se svi, to što je brod Ishimura sada jedno cjelovito iskustvo. Igrači više ne trebaju koristiti vlakić za prijelaz iz jedne sekcije u drugu. Prostor između sekcija broda dinamički generira tzv. Intensity Director, pa ako se odlučite na istraživanje izvan opsega priče, svaki put će vas na tim lokacijama dočekati drugačije iskustvo čime se developeri nadaju sačuvati obilježje koje krasi čitav serijal – melankoličnu napetost.
Primjerice, istim koridorom će u novom prolasku odzvanjati jezivi zvukovi, a na rubu će vas držati trepereća svijetla, ali možda vas nitko ne napadne kao u prethodnom prolasku. Ili vas do ruba ludila donese još nešto strašnije.
Po svemu ostalom viđenom, Dead Space radnjom i specifičnim susretima ostaje vjeran originalu. Ali s poboljšanim vizualima koje je omogućilo 14 godina razvoja tehnologije sve je nekako bolje, nabrijanije, jezivije, a ako hoćete – i impresivnije. Jedva čekamo uvjeriti se iz prve ruke.