Remedy kaže da ih Xbox Series S ograničava, a Sony se bolje pripremio za novu generaciju konzola

Još i prije nego li su izašle nove Xbox konzole developeri su se zabrinuli kako će jeftiniji, sporiji i slabiji Xbox Series S biti limitirajući faktor kod razvoja next-gen igara.

Razmišljanja developera smo prije nekoliko mjeseci okupili u ovom tekstu, a da skratimo priču i ne kompliciramo, oni se boje da će Series S limitirati napredak igara kroz čitavu generaciju konzola. “Inače bottleneck prvih nekoliko godina novih generacija konzola stvaraju stare konzole dok se potpuno ne pređe na novu generaciju, ali sad će to Series S raditi čitavu generaciju”, zabrinuto je objasnio David Mickner iz Ifinity Warda (Modern Warfare).

Da je zaista s odmakom od pola godine na IGN-ovom podkastu to je potvrdio Remedyjev (Control, Alan Wake, Max Payne) Thomas Puha.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Što više hardvera imate, morate raditi više kompromisa kada ste mali studio poput nas i ne možete detaljno testirati sve platforme”, kaže Thomas uz opasku kako je razvoj skuplji i obuzdava developere.

“Ne možete samo smanjiti rezoluciju i kvalitetu tekstura”

Šef Xboxa Phil Spencer jednom prilikom prošle godine je objasnio kako razvoj za više konzola nebi trebao biti problem, budući da “samo treba smanjiti rezoluciju i kvalitetu tekstura”. Ne referirajući se direktno na Spencera, Thomas Puha je izjavio kako to nije “ni približno tako”. “Ne možete samo smanjiti rezoluciju i kvalitetu tekstura. Nisu svi grafički pokretači isti!”

“Ne zavidim developerima koji rade Halo Infinite”, izjavio je za kraj te teme. 343 Industries Halo Infinite razvijaju za Xbox Series X, Series S, One X, One S i PC. To su 4 različite konzole plus nebrojeno PC konfiguracija.

Ako sve navedeno možemo shvatiti kao opasku Microsoftu, onda s druge strane naredne izjave možemo smatrati kao pohvale Sonyju. “Sony je u novu generaciju konzola ušao pripremljeniji”, kaže Thomas objašnjavajući kako je Sony nastavio nadograđivati već postojeće razvojne alate, a Microsoft je tu radio velike izmjene.

Možda je upravo to razlog da igre u pravilu većinom rade bolje na PS5 nego na XSX, unatoč tomu što je Series X na papiru snažnija konzola. Koliko i kako će Series S zadržavati napredak igara saznat ćemo u narednim godinama.