Remedy smanjuje budžet za Control 2, kreće era održivog razvoja igara

Alan Wake 2 je bio u mnogočemu uspješan projekt, prvenstveno po igraćim parametrima. Međutim, nastavak popularnog survival horora zakazao je unajbitnijem dijelu – nije bio financijski isplativ za Remedy.

Odnosno bio je, ali jedva. Troškove je pokrio tek godinu dana nakon lansiranja, a Remedy je koliko toliko spasila tek suradnja s Epic Gamesom koji je financirao razvoj igre. Ok, možda bi izlaskom na Steamu bez Epica uspjeh bio opipljiviji, ali svejedno, finski developer je naučio lekciju.

A ta je, poručuje izvršni direktor studija Tero Virtala – učinkovitije djelovanje u skladu s mogućnostima. Stoga će Control 2, dodaje, imati manji budžet (od AW2). Plan je s dva milijuna prodanih kopija pokriti sve troškove, a sve naknadno bit će bonus, ispričao je za Gamefile. Preciznije, budžet je oko 50-ak milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Umjesto preživljavanja kao dosad, idemo u smjeru uspjeha”, zaključuje Virtala.

Dakle, radi se i dalje o prilično visokom budžetu, ali studio je, kao što će uskoro učiniti i brojni drugi, u fazi predprodukcije postavio jasne i realistične ciljeve, odredio limit dosad bezglavog tehnološkog napretka, koji je, vidjeli smo kod Alan Wakea 2, i više nego dovoljan i radit će unutar tih gabarita. Odnosno već radi, jer Control 2 je već neko vrijeme u razvoju.