Remedyjev Control izlazi 27. kolovoza, a igra neće imati “glupe” side misije

Možemo slobodno reći da Control ne pridobiva dovoljno veliku pažnju još uvijek kad se sjetimo da na igri radi slavni Remedy. Valjda su ljudi zamjerili po mnogima mlaki Quantum Break (iako sam ja osobno volio igrati tu igru), pa su možda očekivanja za Control manja.

Konačno smo saznali i datum izlaska igre, a to je kao što vidite iz naslova 27.8. Dakle, taman pred sam kraj ljeta uskačemo u igru.

Posebno veseli činjenica da igra neće imati “glupave” i jedne te iste side misije, već će svaka side misija imati svoj smisao i značenje. Side misije će biti potpuno opcionalne u ovoj igri, ali njihovim završavanjem olakšati ćete si igranje budući da ćete preko njih dolaziti do raznih pojačanja u igri koja neće biti moguće dobiti završavanjem glavnih misija.

Remedy je ponudio jedan stvarni primjer gdje su otkrili da pomoću jedne sporedne misije možete doći do Shielda koji vašem liku omogućava zaštitu od metaka, a ako ga ne dobijete odnosno ne odradite side misiju, čitava igra postaje dosta teža.

Sve side misije imaju snažnu priču, smisao i svrhu i neće biti samo fetch questovi koji su se tu našli radi reda.

Ako ćete htjeti nadograditi svog lika onda je pametno da otkrivate mnoge tajne i side misije koje je Remedy ubacio u ovu igru koja će biti puno više otvorenije, a manje linearno iskustvo nego dosadašnje Remedy igre.