Resident Evil 7 VR izaziva mučnine. Zašto je to loše?

Ipak je Resident Evil horor igra?

Da odmah odgovorimo na pitanje iz naslova, loše je upravo zato što do mučnina dolazi iz pogrešnih razloga.

Mnogi koji su igrali RE7 na E3 sajmu s PS VR headsetom pohvalili su koliko igra dobro izgleda u virtualnoj stvarnosti. Audiovizualno igra ne razočarava, sve je na razini, što imerzivnost podiže jako visoko, kao što uostalom i očekujemo od jedne AAA igre. RE7 izgleda toliko dobro, da će one plašljive igrače svakako preplašiti i natjerati da se ne miču iz kutka prostorije u koji nas igra i smješta na početku (poput autora teksta, koji se nije pomaknuo s mjesta ni u non-VR verziji). Međutim, to nije razlog mučninama na koje se masovno žale igrači koji su imali prilike isprobati igru.

https://www.youtube.com/watch?v=qrMoGQH18Fk

Naime, razlog mučninama leži u kontrolama. Pokreti glave igrača nisu 100% sinkronizirani s onima u igri, što je preduvjet za dobar VR proizvod. Također, pokreti poput naginjanja se izvršavaju isključivo putem kontrolera, što kao i kod sinkronizacije glave “vara” mozak igrača i dovodi do mučnine. Tako se Sean Hollister iz Cneta požalio na vrtoglavicu i mučninu prilikom igranja demoa, dok se Patrick Klepek iz Kotakua povjerio da je trebao napraviti više pauza kako bi se primirio i došao do zraka.

Pretpostavljamo da bi nastao pravi neugodnjak za sve sudionike kad bi netko povratio po skupocjenom VR headsetu usred E3 sajma. Dodajmo još samo kako su se iz Capcoma oglasili da su svjesni problema koji se javljaju kod nekih igrača, te će u razdoblju do izlaska igre (24.1.2017.) poraditi ispravku istih.