Apex Legends ne staje, i dalje kao prilično uspješan battle royale naslov generira gomile prihoda Electronic Artsu. Što je super, ali ne toliko za igrače željnih sjajnog SP potencijala developera iz Respawna.
Unatoč opterećenosti s Apex Legendsom, Respawn do neke mjere uspijeva razviti taj potencijal za igre za jednog igrača. Krajem idućeg mjeseca plasirat će dugo očekivani Star Wars Jedi: Survivor, a kako bi mogli raditi i dalje ono što rade tako dobro, otvaraju svoj treću podružnicu.
Respawn treći studio otvara u Wisconsinu, a vodit će ga Ryan Burnett, veteran industrije s prethodnim iskustvom razvoja Unreal Enginea u Epic Gamesu. “Izgradnja Apexa kao live servicea konstantan je izazov isprobavanja novih stvari i eksperimentiranja i to je ono što će nam studio u Wisconsinu omogućiti – kapacitet da radimo više toga”, kaže game director Apexa Steven Ferreira.
Dakle, primarna svrha bit će podrška u razvoju novog sadržaja za Apex Legends koji, uvjereni su čelnici, u sebi ima “goriva” za narednih 10-15 godina. Međutim, nedavno gašenje mobilne verzije te otpuštanja preko 200 QA testera ovaj popularan IP će staviti na svojevrsni test.