Rocket League je uklonio loot boxove, pa sistem zamijenio novim koji uzima više love

Najava od prije nekoliko mjeseci ljudi iz Psyonixa kako će ukloniti lootboxove i ubaciti tzv. Bluebrints sistem dočekana je s oduševljenjem. Mjesecima se sve naštimavalo i pripremalo, da bi novi sistem konačno zaživio jučer.

Prije ste imali loot crate u koji ste mogli zaviriti, pogledati što ima unutra, pa odlučiti hoćete li odabrati njega i nasumičnim odabirom dobiti jedan od predmeta, ili ćete odabrati neki drugi crate. Sad a je sve transparentnije. umjesto loot crateova tu su sad blueprintovi koji sadrže samo jedan predmet i znate što kupujete.

U čemu je problem? Itemi su sad skuplji, a oni atraktivniji i višestruko skuplji. Pokušat ćemo objasniti.

Ranije se moglo kupiti 5 ključeva za 5 dolara, te biste za svaki ključ dobili po jedan item. Bila je lutrija, ali dobili biste item, relativno često i neki rjeđi. Sada za 5 dolara možete kupiti 500 kredita. Najjeftiniji i najbezvezniji itemi imaju cijenu od 100-500 kredita, a oni skuplji i rjeđi od 1200 na više. Sve do 2300.

Dolazimo do računice kako igrači sad trebaju plaćati i po 20 dolara za neke rjeđe predmete, a prije su ih čak i kroz lutriju dobivali za upola ili manje od toliko. Na račun transparentnosti Psyonix je podignuo cijene.

Usput rečeno, ovo je klasičan poslovni potez. ZNAJU da su cijene pretjerane i svjesno su i tako postavili. Očekuju da će igrači pobjesniti, a zatim će Pysonix i Epix (op.a. Epic je nedavno kupio studio) spustiti cijene kako bi ispali dobričine “koje slušaju igrače”

Jedan od zanimljivih komentara na Redditu.

Ne trebamo govoriti kako su igrači totalno poludjeli na ovaj potez, u što se možete uvjeriti samo letimičnim pogledom na Reddit. Radi li se tu tek o promašenoj računici, ili o sistemu koji bi trebao ostati tek ćemo saznati. Sad je Psyonix na redu.