Secirali smo Battlefield 1 gameplay, evo koje novosti donosi

Battlefield 1 donosi neke prilično bitne promjene u serijal. Secirali smo prikazani gameplay.

Promjenjivi vremenski uvjeti

BF1 ima implementiranu vizualno fantastičnu promjenu vremena. Iako ona nije spektakularna kao primjerice na Paracel Storm mapi u BF4, ona je u BF1 realna i prilično atmosferična. Primjerice, igra na demo mapi započinje kod čistog i sunčanog vremena. S vremenom kako naviru oblaci kreće lagana kišica, a zatim mješavina magle i isparavanje pare iz zemlje prikaz čine zaista impresivnim. S vremenom oblaci prođu i sunce se ponovno nazire. Izgleda da promjena vremena nije sasvim skriptirana, odnosno uvjeti se mijenjaju po nekoj random formuli, međutim u ovom relatinom kratkom gameplay prikazu ne možemo sa sigurnošću to potvrditi.

Nostalgični HUD

HUD, odnosno grafika na ekranu izgleda čisto, pregledno i nekako u skladu sa vremenom u kojem se igra odvija. Neodoljivo podsjeća na starije Medal of Honor i Call of Duty igre, što je svakako jedan veliki plus od nas.

Ubrzano kretanje

Nemoguće je ne primijetiti kako je sve drastično ubrzano. Od hoda vojnika, reloada oružja, pa do tenkova i ostalih vozila. Dok se kretanje vojnika donekle može opravdati laganijom opremom u ono doba, tenkovi koji su u ono vrijeme bili izrazito tromi su u BF1 blago rečeno pokretni poput LAV-a u BF3 i BF4. Očito je kako je kako je brži gameplay direktiva od dizajnera igre, no preostaje nam tek za vidjeti kako će na tu odluku reagirati zajednica.

Napadi s bajunetom izgledaju prezabavno

Kao što smo smo i predviđali, napadi s bajunetom izgledaju zabavno, a rezultat je, pretpostavljamo, izrazito zadovoljavajuć. Predviđamo kako će napadi bajunetama postati novi način za sramoćenje prijatelja.

Novi spawn sistem

Novi spawn sistem izgleda odlično, a izgleda da je i u praksi takav. Do sad smo navikli na sistem gdje u klasičnom meniju odabirete na koju zastavu će te se stvoriti, dok vam igra pritom nije vraćala povratne informacije što se u tom trenutku tamo događa. BF1 je to promijeno, pa tako sad kad umrete kamera se prebacuje iznad mape u ptičju perspektivu, gdje u realnom vremenu možete promatrati što se događa ispod vas. Sistem je to kod kojeg se prilično dobro može procijenite što se trenutno događa na mapi, te gdje ste kao vojnik najpotrebniji.

Ne skriptirani levolution

https://www.youtube.com/watch?v=MDdX_fh8OXU

U BF4 smo se naviknuli na Levolution, takozvane skriptirane sekvence koje usred meča drastično mijenjaju oblik mape. Levolution se u praksi pokazao kao zabavan, ali samo prvih par dana igranja, dok se kasnije ne shvati kako stvar funkcionira, te postane izrazito monoton i predvidiv. BF1 nam je pokazao kako se i to može riješiti. Naime, na mapi kojoj smo vidjeli postoji cepelin koji leti visoko u zraku, “rešeta” sve na zemlji i kao takav predstavlja izrazitu opasnost za team na suprotnoj strani. Cepelin se kreće po mapi, a kad ga se napokon uništi, strmoglavi se na zemlju te samom kolizijom sa zemljom uništi sve u blizini. Odlična stvar sa cepelinom je to što nikad ne znate kad će se srušiti.

Traileri koje smo gledali do sad su ipak ušminkani

Battlefield 1 u praksi izgleda prekrasno, no ipak ne tako dobro kao što je prikazivano u trailerima. Stavka je to na koju smo već naviknuli u modernom gamingu i kao takva ne predstavlja izraziti problem. Ipak, ovo što vidite je čisti gameplay. Izgleda fenomenalno, zar ne?