Šef Lariana priznao da koristi AI u ranom razvoju novog Divinityja. Internet je to pretvorio u dramu

Nakon najave novog Divinityja, omiljeni Larian Studios se neočekivano našao usred velike kontroverze. Izjava šefa studija Swena Vinckea o korištenju generativne umjetne inteligencije, izvučena iz opširnog Bloomberg intervjua, izazvala je lavinu negativnih reakcija na društvenim mrežama.

U članku se navodi da Larian koristi generativni AI za izradu PowerPoint prezentacija, konceptualno istraživanje i privremeni tekst, uz jasnu napomenu da se AI neće koristiti u samoj igri. Vincke je pritom naglasio da će svi konačni sadržaji u novom Divinityju biti djelo ljudskih autora i glumaca.

Unatoč tome, svojstveno internetu, citati su se brzo proširili izvan konteksta, a kako to inače biva, nekolicina idiota je izrežirala masovnu histeriju. Što nije toliko teško budući da svjedočimo rekordno nisko globalnom attention span prosjeku gdje se ljudima jednostavno neda provjeriti informaciju. Čak i kada ona pali svaki mogući bullshit detector s obzirom na renome studija koji se dokazao kao onaj koji isporučuje znatno više od drugih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U objavi na X-u , koju je iziritiran započeto vulgarno na način na koji nismo naviknuli od šefova tdudija, Vincke je još jednom naglasio da Larian ne zamjenjuje konceptualne umjetnike AI-em. Studio, kaže, ima 72 umjetnika, od čega 23 koncept artista, a zapošljavat će ih još.

Pojašnjava da se AI koristi isključivo u vrlo ranoj fazi razvoja, slično kao Google ili art bookovi, dok je sav finalni vizualni rad originalan i ručno izrađen.

Novinar Jason Schreier, koji je s Vinckeom radio intervju na Bloombergu, je u međuvremenu objavio puni transkript razgovora, iz kojeg je jasno da Vincke AI vidi kao alat za eksperimentiranje, a ne kao ključ razvoja, i sam priznaje da zasad ne donosi značajnu učinkovitost. Unatoč tome, reputacija Lariana se barem nakratko našla pod povećalom.