Šef PlayStationa vidi problem u narativnim ekskluzivama: “Ograničili smo se na uzak dio tržišta”

Rano jutros po našem vremenu Sony je održao brifinge o poslovnim segmentima. S prezentacijama su se izredali šefovi Sonyjevih odjela, a među njima i onaj najbitniji, Jim Ryan.

Šef PlayStationa potvrdio je ono za što agitira već neko vrijeme, a to je širenje brenda na druge uređaje, ali i diverzifikacija vlastitog portfolia.

Širenje na druge žanrove i uređaje

“Kroz povijest imamo izvanredne rezultate u isporuci snažnog portfelja narativno bogatih i grafički atraktivnih igara za jednog igrača, što znači kako smo se ograničili na prilično uzak dio tržišta”, problem je koji vidi Jim Ryan. To će mu postati argument za širenje na live-service naslove, a koji su ujedno i prilika za širenje na druge uređaje.

“Širenjem na PC i mobilne uređaje, i moram to reći, na live-service, imamo priliku iz jednog uskog segmenta tržišta raširiti se praktički svugdje. Ako to izvedemo kako treba, izvrsno i pametno, prilike za značajan rast u broju igrača koji uživaju i troše novac na naše igre su eksponencijalno velike.”

Jim Ryan na valu live-service naslova planira do 2025. imati jednaki broj naslova na PlayStationu te mobitelima i PC-ju. Isječak iz prezentacije otkriva kako će 50% budućih igara PlayStation Studiosa biti na PS5, a 50% (i) na mobitelima te PC-ju. Veliki je to odmak od prije samo 3 godine kada je PlayStation imao 90% igara na PS4, a tek 10% na PC-ju.

ffa anketa

Je li PlayStation previše fokusiran na narativne igre za jednog igrača?