Šef Warner Brosa o novoj strategiji: “Bitno je da igrači nastave trošiti novac i nakon kupnje igre”

Neki izdavači polako se bliže spoznaji kako nije tako lako napraviti uspješan live service naslov. Osobito to ide ka PlayStationu, čiji čelnici navodno ozbiljno planiraju povratak starom modelu fokusa na igre za jednog igrača. S druge strane, Warner Bros koji bilježi sjajnu godinu potvrdio je potpuno suprotnu strategiju za videoigre.

I dok Hogwarts Legacy kao naslov za jednog igrača bilježi rekorde prodaje, WB svoju budućnost vidi u live serviceu te u dodatnim mogućnostima monetizacije naslova za jednog igrača.

“Fokus smo stavili na transformaciju naših najvećih franšiza, uglavnom baziranih za PC i konzole s periodima izdavanja od tri do četiri godine, a koji će uključivati više live service igranja te besplatnih proširenja s ciljem da više igrača provodi više vremena u igrama”, poručuje izvršni direktor David Zaslav.

Besplatan sadržaj za više aktivnosti i veću zaradu

Zaslav potom nastavlja precizirati nove ciljeve. To su dulji monetizacijski ciklusi i veći angažman igrača. Dodaje kako ima još puno prostora, pa ubuduće očekuje još bolje financijske rezultate. Bitno je da igrači nastave trošiti novac i nakon kupnje igre, zaključuje.

Zaslav može biti zadovoljan ovom godinom, pa navodi prodaju od preko 14 milijuna primjeraka Hogwarts Legacyja i tri milijuna kopija Mortal Kombata 1. S druge strane, brine ga Suicide Squad: Kill the Justice League kojeg je Warner Bros nakon negativnog prijema igrača na State of Play prezentaciji odgodio do veljače iduće godine.