SEGA ima u planu “super igru” futuristički FPS, a radit će i još više remastera

U obraćanju investitorima i dioničarima, SEGA je predstavila ambiciozan plan za bližu budućnost kompanije. Nekoć velikan industrije danas se našao u velikim problemima, stoga je nužan veliki zaokret u poslovanju kako bi se preživjelo.

2020. je bila teška godina za svih, pogotovo za Segu kojoj su prihodi drastično pali uslijed raznih lockdowna. Operativni prihod im je u slobodnom padu od čak 76.3% naspram prošle fiskalne godine. Većina poslovanja im se oslanja na pachinko igraonice koje su češće bile zatvorene nego otvorene. Kako se situacija s COVID-19 pandemijom ne smiruje, SEGA je primorana ubaciti u petu kako bi podigla poslovanje i doslovce opstala.

Prvi dio novog strateškog plana je ojačavanje prepoznatljivosti branda, kako IP-eva tako i Sege kao cjeline. U budućnosti možemo očekivati izlazak novih igara istovremeno u cijelom svijetu, za razliku od dosadašnje prakse gdje igre izlaze prvo u Japanu, a nakon određenog vremena i na zapadu.

Lost Judgement pionir

Prva igra koja će prakticirati simultani izlazak je novi Lost Judgement. Slijedi pokrivanje većeg broja platformi kako bi se maksimalno iskoristio svaki potencijalni kupac, kao i uključivanje više lokaliziranih jezika (japanski, tradicionalni kineski, pojednostavljeni kineski, hangul, engleski, francuski, talijanski, njemački i španjolski).

SEGA će također ojačati svoju komunikaciju sa bazom fanova, kako bi im mogli isporučiti naslove krojene po njihovim željama. Sljedeća stavka u planu je filmska ekranizacija naslova koje predvodi Sonic. Sonic the Hedgehog je već ostvario odličan uspjeh u kinima što se očekuje i od njegovog nastavka, kao i od anime serije Sonic Prime ekskluzivne za Netflix koji bi trebali krenuti sa prikazivanjem u 2022., odnosno 2023. godini. Vjerojatno nas očekuje i jačanje prisutnosti plaćenih DLC-ova unutar igara, kao i implementacija raznih drugih oblika mikrotransakcija.

Sega je podijelila svoje najveće serijale na aktivne i one koji čekaju bolje dane. U narednim godinama plan im je osim izdavanja novih nastavaka aktivnih serijala podariti nostalgičarima i pokoji remaster/remake kako neaktivnih tako i aktivnih serijala. Sega je relativno aktivna sa remasterima, stoga ova odluka uopće ne čudi. Također, određeni serijali bi mogli dobiti i reboot te kretanje u nekom novom smjeru. No koji bi serijal mogao otići u kojem od navedenih smjerova, to nažalost samo u Segi znaju. Sega ima raznolik portfolio odličnih IP-eva od kojih mnogi nažalost trunu zaboravljeni u ladicama developera. Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5 ili NiGHTS bi svakako trebali dobiti novi nastavak/remaster, jer radi se o istinskim igretinama svoga doba.

Drugi dio strateškog plana za oporavak i jačanje je stvaranje “super igre” – pucačine iz prvog lica za koju predviđaju zaradu od $900 milijuna kroz njen životni ciklus. Futuristička blockbuster AAA igretina će vjerojatno biti neka vrsta konkurencije Overwatch ili Destiny serijalima ako se uzme u obzir glasina kako je “super igra” ono na čemu je Creative Assembly krenuo sa razvojem.

Developeri su najavili ambiciozni multiplayer naslov koji će donijeti svjež pristup FPS žanru te omogućiti igračima da prihvate različite stilove igranja. Rok u kojem predviđaju izlazak je tri do pet godina, a igra bi trebala “osvojiti globalno tržište”. U ovom se kontekstu može se očekivati zaista raznolik scenario pa ne bi iznenadilo ni da naslov bude F2P. Igra bi nakon izlaska trebala biti prenesena i u druge medije pa su filmovi i anime serije također za očekivati.