Krajem prošle godine Microsoft je kupio Xandr, tvrtku specijaliziranu za distribuciju reklama na digitalnim platformama s planom, kako se špekulira, da reklame donese i na Xbox, a sada Business Insider javlja kako i Sony ne miruje na tom polju.
Troje ljudi upoznato je s internim planom – tehnologijom za distribuciju reklama u F2P naslove, koja navodno već postoji te je u fazi testiranja. “Ideja je potaknuti developere da nastave razvijati besplatne igre pružajući im više načina za monetizaciju”, piše Business Insider.
Ne kao na mobitelima
Kažu kako bi reklame mogle krenuti u produkciju već do kraja godine, a plan ih je distribuirati na način da djeluju kao nativni dio igre, a ne kao što to, primjerice, rade mobilne igre s brojačima i bannerima preko cijelog ekrana. Primjerice, reklame bi se u eFootballu izvodile na reklamnom prostoru pokraj terena, baš kao i u pravom životu.
Projekt je navodno u razvoju već skoro 2 godine te uključuje i razvoj automatiziranog rješenja putem kojeg bi oglašivači pratili rezultate, optimizirali i plasirali nove reklame. Mlađe generacije teže je dosegnuti klasičnim marketingom, stoga je ova ideja interesantna i samim oglašivačima, a plasiranje reklama u video igre “na pravi način” jedan je od najbitnijih izazova gaming industrije današnjice. U svakom slučaju, narednih nekoliko godina razvoja sustava za distribucije za reklamiranje u video igrama bit će ključno za budućnost igranja, koje se udaljava od klasičnog načina naplate sadržaja.