Sony ima novu politiku povrata novca, ali je još jednom potvrdio da stiže promjena imena

Sony i PlayStation obećali su dolazak mogućnosti promjene PSN imena za početak ove godine, ali kao što sami možete vidjeti, travanj je ovdje, a od promjene imena ništa.

Već su mnogi mislili da je Sony jednostavno maknuo tu opciju, i da od svega ništa, ali ipak nije tako. Samo da podsjetim, promjena imena bila je dostupna nekolicini PlayStation igrača koji su bili izabrani. Među njima sam imao i ja sreće biti, pa sam tako besplatno promijenio svoj PSN ID. Prva promjena PSN ID-a je besplatna, a svaka iduća se naplaćuje.

14 dana za povrat novca ako niste sretni igrom ili DLC-om

Novi uvjeti koje je Sony ažurirao idu više na ruku igračima nego što su išli prethodni. Sad ćete imati 14 dana pravo povrata novca ako ste nezadovoljni igrom ili DLC-om, ali pod ovim uvjetima:

Ne smijete igru instalirati, pokrenuti ili streamati. Ista pravila vrijede za sve DLC-ove pa čak i pre-ordere.

Ova pravila odnosit će se na sva tržišta pa tako i naše. PlayStation Plus i PS Now se ne mogu refundirati nakon 14 dana. Kompletan povrat novca u svim situacijama nažalost nije automatski, nego sami morate kontaktirati support i zatražiti refund.

Također, novac vam se vraća u PSN Wallet, a ne na račun odnosno karticu.

Sony je potvrdio da isto vrijedi i za PSN promjenu imena. Ne možete dobiti novac za to, a također, kad promijenite PSN ime ne znači da ste sad novi korisnik i možete tražiti refund za sve igre.