Sony kaže da je puno naučio od Concorda, igrači će ubuduće imati više utjecaja

2024. godina je za Sony donijela jedan potpuni kontrast u svojem live service poslovanju kojeg toliko želi savladati. Dok je Helldivers 2 nadmašio sva očekivanja kao jedan od najprodavanijih naslova posljednjih godina, Concord je podbacio kao nijedna druga igra sličnog budžeta.

Na netom završenom izlaganju kvartalnih rezultata, upitan od investitora Sony odgovara kako je puno naučio i nastavit će učiti od Concorda.

Multiplayer naslove koji se oslanjaju na live service model ubuduće će, kažu, prepuštati igračima na procjenu od najranijih faza razvoja. Testiranja će lansirati ranije u razvoju igara, bit će češća, a sve kako bi od igrača na vrijeme dobili povratnu informaciju.

Ovaj proces Sony naziva “Detail Gates” i nada se da će pomoći da ubuduće bude manje concorda, a više helldiversa. Tko zna, da je ranije implementirao sličan proces provjere kvalitete, možda bi The Last of Us online projekt imao vedriju sudbinu.

A kada smo kod Concorda, on je krajem ljeta ugašen nakon manje od tri tjedna, igračima je vraćen novac, a premda je postojala ideja da se igra vrati u nekom drugom, boljem obliku, Sony je prošlog tjedna ipak zatvorio cijeli Firewalk studio i pokopao igru zauvijek.