Vijesti

Sony na PS5 Pro želi 4K, 60 FPS-a i Ray Tracing

Sada kada su razvojne jedinice u rukama developera, ono o čemu smo prije nekoliko tjedana pisali o PS5 Pro sve se odreda ispostavlja točnim. Procesor tek blago bolji, grafički za razinu više uz 50-ak posto bolje performanse te s najvećim adutom – posebnim čipom za upscale grafike pogonjenim Sonyjevim vlastitim upscalerom PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR).

Kako danas piše novinar Tom Warren na The Vergeu, Sony od developera traži razvoj potpuno novih grafičkih modova s 4K rezolucijom, u 60 FPS-a i s Ray Tracingom, što nebi trebao biti pretežak zadatak budući da PSSR dobar dio zadataka provodi automatski, bez nekih prevelikih razvojnih intervencija.

U takvim slučajevima igre će imati oznaku “PS5 Pro Enchanced”, što bi značilo da, bilo da je u pitanju rezolucija, frame-rate ili oboje, igra odskače od zadanog na običnom PS5. Ali mora biti bitna razlika u odnosu na standardno izvođenje. Primjerice, ako se igra na PS5 muči u dostizanju 30 FPS-a, a na PS5 Pro se izvodi u 30 FPS-a bez problema, to nije dovoljno za ovu elitnu oznaku. Mora biti razina više.

Bolje izvođenje starijih igara

Stariji naslovi, piše Warren, mogu se izvoditi bolje na PS5 Pro čak i bez intervencije developera. Osobito to vrijedi za igre s otključanim FPS-om i dinamičkim rezolucijama, one će se na PS5 Pro izvoditi bolje. Međutim, za iskorištavanje pogodnosti PSSR-a bit će potrebna zakrpa.

U prilog ovim informacijama ide i činjenica kako je Sony iskoristio svoju pravnu mogućnost te s opravdanjem kršenja autorskih prava uklonio video s Youtube kanala Moore’s Law is Dead, u kojem je ovaj popularni insajder analizirao još uvijek navodne specifikacije konzole. Iako neki developeri smatraju kako konzola izlazi ranije nego što bi trebala, lansiranje se očekuje negdje u jesen ove godine.

Povezano