Sony poziva na oprez s cloud gamingom

Čelnik Sonyja Kenichiro Yoshida se za Financial Times osvrnuo na igranje iz clouda te tehničke i logističke probleme koje ono povlači, a posebno ako se tranzicija izvede prebrzo.

Pričajući iz perspektive Sonyja, Yoshida smatra da je cloud gaming sjajan poslovan model na papiru, ali kada pričamo o igrama, navodi dva velika tehnička izazova. Odziv u igrama te traćenje serverskih resursa u dobu dana kada igrači nisu toliko aktivni. “Bit će izazova kako bismo izveli kvalitetno igranje iz oblaka, ali mi želimo prihvatiti te izazove”, kaže.

Pa se vraća na, kako kaže, “neučinkovitost” igranja u oblaku, gdje kompanija tek treba osmisliti što raditi sa serverima koje igrači ne koriste u većem djelu dana, osim navečer kada se najviše igra. Navodi kako je tzv. “mračno vrijeme” problem i s drugim tvrtkama s neusporedivim serverskim resursima, poput Microsofta i Googlea. Barem zasad, Sony u ovom trenutku resurse iskorištava za treniranje svoje umjetne inteligencije za koju, kaže, ima velike planove.

I dok je Microsoft u ovom trenutku nešto spremniji na izazove igranje iz clouda, Sony šalje jasnu poruku kako ne misli suviše zaostajati. Premda, izjave Sonyjevih čelnika su donekle oprečne. I dok šef PlayStationa Jim Ryan najavljuje agresivno širenje u narednim mjesecima, njegov nadređeni ipak poziva na oprez.