Vijesti

Sonyjeve muke po live-serviceu, odgodio je pola igara

Nakon što se internetom proširila glasina kako je došlo do brojnih odgoda Sonyjevih live service igara, oglasio se sam Sony.

Podsjetimo, Sony je do ožujka 2026. planirao lansirati čak 12 live service naslova, što je blagi zaokret u odnosu na ranije poslovanje fokusirano na igre za jednog igrača sa snažnim narativom. U tu svrhu, sklopljena su partnerstva i kupljeno je nekoliko razvojnih studija, uključujući i Bungie koji predvodi sve te napore te donosi iskustvo razvoja i planiranja takvih iskustava.

Međutim, nešto je krenulo po krivu. Osobito to vrijedi za The Last of Us multiplayer projekt kojeg smo već trebali igrati, a koji je, kako se čini, zapao u goleme razvojne probleme. Noćas se na tu temu osvrnuo Hiroki Totoki, šef financija u Sonyju te ujedno i privremeni šef PlayStationa poslije odlaska Jima Ryana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šest odgođeno, a šest ih ide po planu

“Preispitujemo ih”, priznao je na upit jednog ulagača. “Pokušavamo što je moguće bolje osigurati da u tim igrama igrači uživaju i vole ih dugo vremena. Od 12 naslova, njih šest bit će izdano do 2025. fiskalne godine (op.a. ožujak 2026.). Što se tiče preostalih šest naslova, još uvijek radimo na njima.”

Dvanaest igara je ukupni broj live-service igara na koje Sony računa srednje do dugoročno i tu se ništa neće mijenjati, kaže Totoki. “Kvaliteta igre trebala bi biti najvažnija stvar.”

Totoki ne navodi konkretne naslove. U veljači iduće godine izlazi Helldivers 2 i to je praktički to. Za The Last of Us i Horizon multiplayer projekte zasad nemamo predodžbu izlaska, Marathon studija Bungie također je navodno zapao u probleme, kao i FPS naslov veterana Call of Dutyja u novom studiju Deviation.

Igra

Povezano