Soundtrack za indie hit igru Inside kreiran uz pomoć ljudske lubanje

Iako Inside kao indie igru nismo mogli dovoljno nahvaliti u komentarima i samoj recenziji, evo i nove informacije o Playdeadovom hitu koja ide u kategoriju pomalo morbidnog. Inside je bez sumnje mračna, sumorna i pomalo depresivna igra, koja i prečesto naginje hororu. Kako vam uz to zvuči informacija i da je lubanja nekog nesretnika završila kao instrument koji je pomogao u stvaranju igrinog soundtracka? Brrr, upravo je to i bio slučaj.

Martin Stig Andersen, glavni dizajner zvuka u Playdeadu (u razgovoru za Gamasutru) odlučio se za ljudsku lubanju kao svojevrsni zvučni filter, koji je uz pomoć malog zvučnog postprocesiranja pripomogao u njegovoj zamisli, pa je tako stvoren i soundtrack za završnu verziju Insidea.

„Svaki put kad započnem novi projekt želim i jedinstveni, originalni zvuk. Ne u smislu glazbenog stila, već više kvalitete zvuka s kojom možete identificirati projekt. Upravo je ljudska lubanja dala ikonički potpis. Primjerice, preko zubi lubanje dobio se uznemirujući, a opet čudnovato poznat zvuk;“ otkriva Anderson.

Eto, istina da će možda novim igračima Insidea ova informacija o kreiranju soundtracka biti zanimljiva, možda i odbijajuća, ali jedan od umjetnika ove igre objasnio je razlog korištenja neuobičajenog instrumenta. Nadajmo se samo da do lubanje nije došao nezakonitim radnjama.