Agresivna kampanja koju provodi Microsoft s Game Passom za koji velikim iznosima donosi AAA igre se, izgleda, isplaćuje svima. Outriders kao jedna od najvećih third-party AAA igara dosad na Game Passu polučila je uspjeh.
Tako barem tvrdi Square Enix koji je u financijskom izvještaju potencirao veliki broj igrača koji je “premašio sva očekivanja”.
“Smatramo kako je odluka da donesemo Outriders na Game Pass išla u našu korist”, Square Enix poručuje ulagačima,. Znamo da je Outriders u prvom mjesecu igralo preko 3,5 milijuna igrača, međutim, ne znamo koliko ih je točno igralo na kojoj platformi. Budući da je igra bila dostupna Game Pass pretplatnicima samo na Xboxu, logično je pretpostaviti kako je to bila najpopularnija platforma.
Idealan naslov za Game Pass
Analitičari se slažu da su upravo naslovi poput Outridersa idealni za ovakav tip pretplatničkih usluga. VGC prenosi izjavu analitičara iz Ampere Analysisa koji smatra da su novi IP-evi s mikrotransakcijama najbolji izbor. S tim na umu, Outriders doslovno nema mikrotransakcija, čak ni kozmetičkih, ali Game Pass je definitivno pomogao kod podizanja svijesti prepoznatljivosti novog IP-a.
Kombinacija kvalitetnog PR-a i svote novca koju developeri dobiju iz Microsofta je ono što će privući sve više ovakvih naslova na Game Pass od prvog dana prodaje. Odličan primjer je kooperativni zombi shooter Back 4 Blood koji izlazi u listopadu.