Star Wars Jedi: Fallen Order izlazi 15.11., a mi imamo svježe informacije koje nam se itekako sviđaju

Osobno moram priznati da mi je reveal trailer bio onako. Meh, kako bi se to danas reklo na internetu. Nismo vidjeli gameplay, ali bitno je za reći da trailer nije CGI, nego je sve renderirano u engineu, stoga možete vidjeti kakva vas grafika otprilike očekuje.

Novi info kaže –  borba nije samo arkadna, već su uzor Souls igre

Iz Respawna su potvrdili još neki dan da igra neće imati mikrotransakcije, a isto je i EA potvrdio. Nema ih i neće biti naknadno uvedene u igru što je svakako odlično.

Također, Respawn je potvrdio da Fallen Order neće biti stealth igra, nego akcijska avantura. Posebno dobro zvuči mehanizam borbe koji uvelike podsjeća na Souls igre. Ne, neće igra biti tako teška, ali borba neće biti samo jednostavni “button masher” već će sve biti “striking, parrying, and dodging.” Zvuči poznato, zar ne?

Jedi: Fallen Order delivers the fantasy of becoming a Jedi through its innovative lightsaber combat system – striking, parrying, dodging – partnered with a suite of powerful Force abilities you’ll need to leverage to overcome obstacles that stand in your way.

Ovo je svakako odlična informacija, jer iz Respawna su rekli da su ogromnu pažnju posvetili “fight” mehanici.

Igra će predstaviti puno novih likova u SW svijet, ali vraćaju se i legendarni likovi

Kao što znate, igramo u ulozi Cal Kestisa, Jedi Padawana koji je preživio napada Ordera 66 i uništenje Jedi Ordera. Cal se skriva od Carstva nakon pada Jedija i radi kao “smetlar” na novom Star Wars planetu Bracca.

Kao što smo ranije pisali, imat ćemo malenog droid kompanjona uz sebe koji se zove BD-1. Cal će uz sebe također imati bivšeg Jedi Viteza, koja mu je mentor i prijatelj, a koja će nas učiti nove trikove.

Potvrđeno je da ćemo u igri vidjeti puno novih lokacija i likova, ali također u igri će se pojaviti i legendarni likovi Star Wars svijeta.

God of War tip svijeta?

Prema novim informacijama koje smo pronašli, igra neće biti linearna akcijska avantura, ali neće biti ni open world. Nešto kao God of War jer opis igre na Microsoftovim stranicama kaže da ćemo jednom kad razvijemo svoje Jedi moći, vraćati ćemo se na stare, polu otvorene lokacije kako bismo pomoću tih novih moći, otključali nove bonuse i tajne i u igri.

Iz Respawna tvrde da će ta mehanika putovanja biti jedinstvena u svijetu igara i da će igračima dati slobodu i mogućnost odabira gdje žele ići.

Čak postoji mogućnost da će mapa biti “živa” jer isti opis spominje “jedinstvene mogućnosti putovanja”, ali sve u smislu “zbog konstantnog gibanja neprijatelja koji vas proganja.” Moguće je da će svijet igre biti živ cijelo vrijeme.

Svi ovi detalji su više ohrabrujući nego što je sam trailer bio. O igri ćemo saznati puno više u idućim tjednima, a posebno se veselimo EA Play snimljenoj konferenciji koju ćemo vidjeti uoči EA-a, a gdje će EA pokazati hrpu gameplaya i novih igara.

Star Wars Jedi: Fallen Order izlazi 15.11. za PS4, Xbox One i PC.