Star Wars Outlaws neće imati loading ekrana

Developeri iz Ubisoftovog Massive studija otkrili su više informacija za open world Star Wars Outlaws.

Krenimo od malog dlakavog stvorenja. Nix je Kayin ljubimac te je izrazito koristan u igranju. Može ometati stražare, nositi manje predmete (poput oružja i municije) ili aktivirati uređaje, poput dizalice iz gameplay trailera. Igra je dizajnirana na način da iskoristi sposobnosti oba lika.

Kay u traileru vidimo s Blasterom, a premda to oružje ne mora biti prvi igračev izbor, zamišljeno je kao takvo. Kako se radnja odvija, tako će se pružati prilike za njegovi nadogradnju modulima koji, kažu developeri, neće služiti samo kao sredstvo za ubijanje.

Star Wars Outlaws imat će sistem reputacije s vrstama poput Pykea, Huttsa i drugih, a koje će uvelike utjecati na iskustvo igranja. Primjerice, ako s Huttsima niste u dobrim odnosima nećete biti dobrodošli na njihovim teritorijima i ostat ćete bez najunosnijih prilika. Međutim, tada vam se možda otvara prostor za bolju suradnju s Pykeom, a ključno će biti balansirati između svih njih.

Prljava i korumpirana strana Star Warsa

Za razliku od drugih Star Wars medija, Outlaws želi prikazati onu drugu stranu univerzuma, korumpiranu i najprljaviju, koja nema implikacija prema čitavoj galaksiji niti pokušava slati nekakve časne i visoko moralne poruke. Kay je samo jedan obično neobičan lik.

Otkriveno je više i o Wanted sistemu koji će djelovati slično onome u GTA igrama. Što ste nestašniji prema Carstvu, tim će i njihov odgovor biti snažniji. Na taj segment igranja nadovezuje se i lokalna vlast na planetima, ali kako je ovo prljava igra, za malo mira možete podmititi guvernere ili im raditi usluge.

TIE Fighteri nisu tu tek tako. Krenite za njima, saznajte gdje idu i koja im je svrha.. Ako to želite. Možda naletite na vrijedan plijen.

“Najvažniji dio iskustva je da uvijek postoji način da umanjite prijetnju ili ju potpuno izbjegnete”, poručuju developeri. Bijeg od jednog takvog problema prikazan je i u gameplay traileru, kada Kay prvo bježi s lokacije, a potom i s planeta. Sve to izvodi se u realnom vremenu, bez loading ekrana i s potpunom slobodom kretanja kroz čitavi svemir, potvrđeno je.

Ipak, developeri ne otkrivaju koliki će zapravo biti svemir u Outlawsu. Hoće li to biti samo nekoliko pažljivo dizajniranih planeta, solarni sustavi ili pak čtava proceduralno generirana galaksija poput one u No Man’s Sky? Saznat ćemo dogodine, kada Star Wars Outlaws izlazi za PC, PS5 i XSX/S.