Streamanje igara gubi na popularnosti

Streamlabs i Stream Hatchet pripremili su zanimljivu analitiku koja dokazuje da streameri u globalu gube na popularnosti.

Tijekom istraživanja u obzir su uzete platforme poput Twitcha, Youtubea i Facebook Gaminga. Podaci od travnja do lipnja ove godine broje 7,36 milijardi sati ukupnog gledanja streamera. Zvuči impresivno, ali je i značajno manje nego u istom razdoblju prethodne godine.

Pad broja sati streamanja. IZVOR: Streamlabs

Točnije, 18% niže nego u istom razdoblju prethodne godine te 8,4% niže nego prva tri mjeseca 2022. Također, manje je i onih koji streamaju. U istom razdoblju streamalo se ukupno 273 milijuna sati, čak 19,4% manje nego prošle godine i 12% manje nego na početku ove godine.

Jesu li se igrači i gledatelji zasitili ili je svemu kumovao Covid 19 koji nas je prošle godine više držao kod kuće? Ne znamo, odnosno, za relevantnije zaključke uspoređivat ćemo dogodine. Međutim, ono što znamo da je da je Twitch i dalje premoćno tržišni lider s 76.7% udjela gledatelja.