Hrpa oružja na raspolaganju, dosta koketiranja sa fizikom i opsesija sa realizmom znači vrlo autentičnu i napetu borbu.
Da u WarHorse Studios se ozbiljno posvećuju poslu oko izrade vizualno predivne igre Kingdom Come: Deliverance, može se vidjeti u posljednjem izbačenom foršpanu.
https://www.youtube.com/watch?v=3c_ANy-4TS4
Prikazan je i objašnjen sustav borbe hladnim oružjima kao što su mačevi, sablje, mačete, sjekire i slično. Uzimajući stvarne primjerke i koristeći zakone fizike što je više moguće, Daniel Varva i Viktor Bocan objašnjavaju kako su radili na dotičnome. U žaru borbe moguće je zamahnuti, bosti ili udariti protivnika u 5 različitih naznačenih smjerova.
Bitna stavka je stamina koja je indikator toga koliko, primjerice, naš štit koji nosimo može primiti štete, koliko dugo i brzo možemo vitlat oružjem i slično. Lagani mačevi i sablje su brži za korištenje dok su sjekire teške za držati u ruci pa samim time je inercija veća. Morat ćemo se brinuti o svome liku tako da regularno jedemo hranu, spavamo ili se liječimo ako smo ranjeni. Ukoliko ne želimo ubiti protivnika, postoji i borba bez oružja gdje ćemo istog namlatiti šakama.
Krajnji cilj je napraviti što je moguće više realističan sustav borbe uzimajući što više aspekata u računicu. Kako se doima prema viđenom, Kingdom Come: Deliverance doista nudi vrlo detaljan i izazovan sustav bliske borbe hladnim oružjem. Igra izlazi 13.2. 2018. za PlayStation 4, Xbox One i Steam.