Svi problemi Quantum Breaka na PC platformi

Izašao je još jedan katastrofalan PC port i ponavlja se novi Batman.

Remedy je plasirao dugoočekivani Quantum Break za Xbox One, a u konačnici igra je izašla i za PC. Međutim, ako je suditi prema svim problemima PC verzije, onda bi možda bolje bilo za sve igrače da je igra ostala Xbox eksluziva. Remedy se javno ispričao zbog otkrivenih problema i izjavio kako se marljivo radi na njihovom uklanjanju. Ako vas zanimaju svi veliki prijavljeni problemi sa Windows 10 verzijom igre, onda se udobno smjestite i pročitajte popis.

Jedan od glavnih problema je varijabilna izvedba i zastajkivanje izvedbe, odnosno nekonzistentan broj sličica po sekundi. Remedy objašnjava kako je došlo do pogreške prilikom predviđanja tempa osvježavanja, te kako se na ovom problemu već radi i ažuriranje će doći u skoroj budućnosti.

Problemi sa peformansama koji su usko povezani sa operativnim sustavom Windows 10, ali u konačnici glavni problem se nalazi u samom kodu igre. Remedy radi na tome da poboljša ukupnu izvedbu i usko surađuje sa AMDom i Nvidijom u rješavanju problema. Problem se pojavljuje i kada igrači duže vremena igraju bez prestanka, gdje se video memorija iz nekog razloga fragmentira, te se renderiranje premješta na sistemsku memoriju, što uvelike usporava performanse. Igrači moraju čekati sljedeće ažuriranje kako bi se problem uklonio, a privremeno rješenje je izlazak iz igre.

Remedy preporuča instalaciju AMD Radeon Software Crimson Edition 16.4.1 i Nvidia 362.00 grafičkih drivera, kako bi igrači imali najbolju trenutnu izvedbu igre i stabilnost.

Otključavanje sličica po sekundi je trenutno vruća tema u Quantum Breaku. Microsoft bi trebao tijekom svibnja implementirati mogućnost isključivanja V-Sync opcije i dodati podršku za G-Sync i Freesync monitore. To znači da će Unified Windows Platform igre imati sve prednosti klasičnog Full Screen načina prikaza, bez obzira na Borderless način prikaza.
https://www.youtube.com/watch?v=zK2BUeYqLVI
Nepostojanje opcije za izlazak u glavni izbornik igre je zaista apsurd za proizvod u 2016. godini. Remedy je prihvatio kritike igrača i radi na implementaciji ove jednostavne opcije korisničkog sučelja. Isto tako, trenutno se radi na ipravku greške prilikom koje se igra krši nakon pokretanja, a navodno su pronašli uzrok.

PC igrači bi mogli uskoro dobiti više slobode prilikom odabira određenih grafičkih opcija. Iako Remedy ističe kako vole svoj umjetnički izričaj, ipak su popustili pred zahtjevima igrača kako bi primjerice mogli isključiti Film Grain, jer o ukusima se ne raspravlja, a otvorenost PC platforme bi trebala omogućiti upravo takvu razinu kustomizacije.

Još jedan od neshvatljivih problema, je potpuni izostanak podrške za više grafičkih kartica. Quantum Break uopće ne podržava multi GPU renderiranje sa DirectX 12, a glavno ograničenje je igrin grafički pokretač, tako da je upitno hoće li ikad navedena podrška zaživjeti.

Trn u oku mnogih PC igrača je način renderiranja i rezolucija. Naime, Quantum Break koristi identičnu metodu rekonstrukcije kao i Xbox One konzola. To znači, ako postavite rezoluciju na 1080p, igra privremeno vrši rekonstrukciju slike iz 4 buffera na 720p renderiranih sa 4XMSAA. Igrin pokretač zatim dodjeljuje uzorke ulazne geometrije iz 4XMSAA renderiranja u osjenčane klastere kako bi zadržao performanse, a povećao stupanj pokrivene geometrije u igri. Ukratko, što god učinili i koju god rezoluciju odabrali, spomenuti bufferi uvijek rade na 2/3 odabrane rezolucije kako bi konstruirali sliku.

Svi spomenuti problemi su vrlo aktualni, konkretnih rješenja nema, a sve što igrači mogu je čekati ažuriranje i nadati se u dobro obavljen posao Remedya, ali i Microsofta.