System Shock Remake šokirao fanove porukom kako je zaustavljen razvoj igre

Razvojni studio je odabrao krivi put i sada igra pati.

Nightdive Studios je 2016. godine pokrenuo Kickstarter kampanju kako bi prikupio potrebna financijska sredstva za veliki remake originalnog System Shocka koji je 1994. godine isporučio legendarni Looking Glass.

Kampanja je bila i više nego uspješna, jer je umjesto predviđenih 900 000 američkih dolara, prikupljeno čak 1.36 milijuna, a kreatori su obećali punokrvni remake koji ima dušu originala.

Međutim, nešto je pošlo po krivu, jer je CEO studija, Stephen Kick, izašao pred javnost s objavom kako je razvoj trenutno stopiran, a ova pauza bi mogla rezultirati odlaskom čak 15 ljudi koji su trenutno vezani ugovorom za kompaniju. Nekako se čini da je gospodin Stephen ostao bez novca, a pauza je planirano stvorena kako bi se napravila kadrovska rošada i prikupio novac nekim drugim kanalima, jer u suprotnom, Nightdive Studios može snositi pravne posljedice.

Stephen Kick je izjavio sljedeće:

“Možda smo bili i više nego uspješni. Možda smo izgubili fokus. Vizija se počela mijenjati. Prešli smo s Remastera na potpuno novu igru. Prebacili smo se s Unity pokretača na Unreal, što je u konačnici bio dobar izbor za nas. Sa promjenom smo uvidjeli da možemo više, ali uz udaljavanje od izvornih koncepata originala.

Kako je naš koncept rastao i kako se naš tim promjenio, tako je promjenjen i djelokrug onoga što radimo, a time i proračun igre. Budući da je proračun rastao, započeli smo duge sesije razgovora s potencijalnim izdavačkim partnerima. Što smo više radili na igri, što smo više željeli toga napraviti, to smo se više udaljili od originalnog koncepta koji je System Shocj učinio tako sjajnom igrom.”

Kick je naglasio kako ovo nije gašenje razvoja, već jedna pauza nakon koje se vraćaju još jači, te da će sigurno dovršiti i isporučiti System Shock. Isto tako, neće biti ponuđeno nikakvo vraćanje novca ljudima koji su financijski podržali cijelu priču.