Tehnički detalji za Deus Ex: Mankind Divided

Developeri su na GDC-u prikazali koji se tech koristi za novu Deus Ex igru.

Nicolas Trudel, grafički programer iz Eidos Montreala, je na službenoj prezentaciji na Game Developers Conferenceu u San Franciscu otkrio nove detalje o middlewareu koju developeri koriste, kao i o dodatnom techu koji će igra koristiti. Portal Dualshockers je bio prisutan na prezentaciji pa vam prenosimo njihove informacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Deus Ex: Mankind Divided koristi novi Eidos Montrealov pokretač, Dawn Engine 2.0, koji je zapravo modificirana verzija Glacier pokretača koji bi vam mogao biti poznat iz Hitman igara od IO Interactive studija koji je također u vlasništvu Square Enixa. Eidos Montreal ima poseban Labs odjel koji razvija poseban tech koji će se koristiti za novu Deus Ex igru, ali i na drugim naslovima od Square Enixa. Novi Deus Ex će koristiti mnoštvo middleware rješenja: Umbra, PhysX, Apex, Bink, Scaleform, FMOD i Nav Power. Igra će koristiti posebno anti-aliasing rješenje koji koristi temporalne algoritme. Ova metoda će izgladiti sitne detalje na objektima i smanjiti specular flickering. SSR (Screen Space Reflections) će se korisitit za refleksiju površina sa fallback-om na lokaliziranim cubemapovima. Ambient oclusion će koristiti temporalnu metodu koja će efekt računati na pola rezolucije i onda raditi upsample na više frejmova. Globalna iluminacija neće imati lightmape, a podaci će biti prethodno izračunati (offline) sa sferičnim harmonicima. Labs odjel je nadogradio AMD-ov TressFX tehnologiju za prikaz kose. Sama igra će imati između 10 000 do 80 000 dinamičnih objekata, no pokretač neće stalno prikazivati sve potrebne objekte već samo one koji su u vidnom polju. Možemo očekivati lokacije na otvorenom i zatvorenom, a same mape će biti dosta velike i detaljne, iako ne na razini kao u open world igrama. Najveća mapa iznosi 1 km2 i broji 300 milijuna poligona.

Izgleda da će nam Eidos Montreal pružiti puno zanimljivosti u svojem novom Dawn Pokretaču i nadamo se da ćemo na E3-ju vidjeti kako izgleda najnoviji build u akciji. Deus Ex: Mankind Divided izlazi 23. kolovoza za PlayStation 4, PC i Xbox One.

https://www.youtube.com/watch?v=mBa2dF-OhBE