Iako je neki dan stigla vijest da je Cyberpunk 2077 prodan u zapanjujućih 13,7 milijuna primjeraka, danas smo saznali koliko je njih ukupno refundirano.
Tijekom prvog financijskog sastanka ove godine glavni financijski direktor Piotr Nielubowicz izvijestio je kako je obrađeno 30-ak tisuća zahtjeva za povrat novca. Napomenimo kako se radi o zahtjevima zaprimljenima kroz Help Me Refund program, a koji ne uključuju sve zahtjeve zaprimljene preko Sonyja i Microsofta.
Povrati su izdani kao odgovor na pritužbe zbog loše izvedbe i velik broj bugova, posebno na osnovnim konzolama poput PlayStationa 4 i Xboxa One. Proces se pokazao kaotičnim, jer su se kupci morali snalaziti na razne načine da osiguraju svoj povrat novca ovisno o verziji koju su kupili. Sve je kulminiralo kada je Sony povukao Cyberpunk 2077 sa svoje trgovine i tu ustvari leži najveći broj povrata.
Ukupno je CDPR na refundove potrošio tek 2,17 milijuna od 564 milijuna dolara prihoda prodaje Cyberpunka 2077.
Kad se sve uzme u obzir, to je prilično niska brojka. Broj povrata i zahtjeva za refundima iznosi tek 0,2% ukupne prodaje (do otprilike maksimalnih 0,4% kada se ubroje refundi s PSN-a i XLIVE-a). Može se reći da je CDPR iznimno dobro prošao s obzirom na famu koja se podignula oko realne nedovršenosti igre.
Unatoč brojkama koje je iznio CDPR, analitičar Mike Futter smatra kako je na povrat novca otišla znatno veća cifra. Nakon što je iščitao potpuno financijsko izvješće te između redova pročitao neka od objašnjenja, Mike je zaključio kako je CDPR u svrhu pokrivanja troškova refundiranja izdvojio ili rezervirao čak 51 milijun dolara. Što iznosi oko 9% ukupne prodaje.
S refundima ili ne, Cyberpunk 2077 je CDPR-u omogućio najuspješniju financijsku godinu u povijesti kompanije s 304 milijuna dolara čiste dobiti.