Teški Vanquish je još teži na PC-u u 60 fps-a

Zanemarite sve tvrdnje i izjave o tome kako je igre lakše igrati u 60 sličica u sekundi u odnosu na 30. Vanquish je tu da bude izuzetak.

I čini se da je to posljedica propusta koji se nalazi u igri, a koji je prisutan u PC portu kada se Vanquish izvodi u 60 i više fps-a. Nakon što je Eurogamer prijavio da Vanquish PC port ipak nije na razini Bayonette, odnosno hardverski je zahtjevniji , korisnici na NeoGAF-u i Kotaku su prijavili ovaj zanimljivi bug.

Naime, sljedeći gifovi prikazuju kako je to kada u Vanquishu glavni lik u identičnim situacijama prima štetu ovisno o framerateu:

Vanquish u 30 fps-a

Vanquish u 60 fps-a

Donja gif animacija zorno prikazuje da u 60 fps-a primate više štete, što ujedno igru čini težom. Ipak, prije nego Sega odnoso Platinum nadajmo se pokrpaju ovaj priličan i neugodan propust, dobra vijest je što šteta ne raste eksponencijalno s porastom fps-a (nakon brojke 60).

Čini se da je ovaj propust, poput onog primjerice u PC verziji Dark Soulsa 2, gdje smo dugo vremena (prije nego je to popravljeno zakrpom) imali dvostruko veću potrošnju oružja ako ste igrali u 60 fps-a, jedan od razloga zašto će neki pojedinci i dalje vjerovati da su igre u 60 fps-a teže. Živjeli stereotipi.