Vijesti

The Callisto Protocol se izvodi kao smeće, ali ne i na PS5. Postoji dobar razlog za to

The Callisto Protocol izašao je jučer, kritika ga je ocijenila kao jako dobru pridošlicu žanru sci-fi survival horora te mu zamjerila nedostatak inovacija te katastrofalne performanse, prvenstveno na PC-ju.

Tako ovaj spiritualni nastavak Dead Spacea na Steamu je u recenzijama dobio prigodni naziv – The Stutter Protocol. Callisto Protocol muči se sa stutteringom čak i na RTX 4090 grafičkim karticama. PC Gamer ga je iz pogleda stutteringa prozvao noćnom morom, Eurogamer kaže da je neigriv, na što ukazuje i partnerski mu Digital Foundry kroz tehničku analizu.

“The Callisto Protocol je na PS5 briljantna igra i prava demonstracija tehničke sposobnosti”, zaključuje Digital Foundry. Xbox Series X, koji je na papiru snažniji od PS5, uopće nema ray tracing te pati od čestih primjetnih padova FPS-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pomagalo je preko 150 ljudi iz Sonyja

Međutim, PS5 verzija nije daleko najbolja verzija za igranje tek tako. Kako tehnički slabiji hardver može izvoditi igru bolje, gotovo savršeno? Pa… U jednoj etapi razvoja Callisto Protocola umješao se Sony sa svojim Visual Arts Services studijem. Interni je to studio PlayStation Studiosa zadužen primarno za podršku drugim first-party razvojnim studijima. Kao takav jedan je od najzaslužnijih što se PlayStation ekskluzive izvode tehnički gotovo pa besprijekorno.

Osim što je Striking Distanceu ustupio svoj mocap studio, odjavna špica otkriva da je čak 150 njihovih ljudi asistiralo razvoju Callisto Protocola. Pritom konkretno ne znamo jesu li svi oni pomagali u optimizaciji za PS5, ali da je upravo Sonyjeva konzola najbolja za igranje, govori jako puno.

Igra

Povezano