The Elder Scrolls VI će koristiti isti engine koji koristi Skyrim, Fallout 4 te problematični Fallout 76

Ovo se, nažalost, moglo predvidjeti

Cijedi dokle god ide! Postojeću tehnologiju, jelte. Tako će Bethesda za potrebe izrade The Elder Scrolls VI, igre koju svi željno iščekujemo, opet kao pokretač koristiti Creation Engine. Koliko je Creation problematičan sam po sebi (ili sve možemo opet pripisati Bethesdinoj lijenosti i žurbi da što prije izbaci poludovršeni proizvod), govori činjenica da sam patch za igru Fallout 76 iznosi više gigabajta nego sama igra. Fizika kretanja je i dalje vezana uz framerate, a FOV je nepostojeći. O svim silnim (gamebreaking) bugovima koji se narednih mjeseci moraju krpati da i ne pričamo.

https://www.youtube.com/watch?v=OkFdqqyI8y4

No to neće spriječiti Bethesdu u naumu da modificira Creation i progura ga u The Elder Scrolls VI obećavajući, uz novoimplementirani renderer i osvjetljenje, još više novotarija kako bi mu umjetno produljila trajnost. Engine koji se vuče još od Skyrima kroz Fallout 4 i sad nadolazeći Fallout 76 je jednostavno star. I mehanikama, a pogotovo vizualno. Još kad se tome pridoda činjenica da neki osnovni elementi pokretača korijene vuku iz Gamebryo enginea koji se koristio još za vrijeme Morrowinda, stvarno je vrijeme za korjenite promjene, odnosno neki novi iznova napisani engine. Creation je u suštini nadograđeni engine onoga koji je pokretao igre stare 15-ak godina!

Bethesda te promjene u vidu novog enginea neće napraviti, a nama preostaje “utjeha” da će modderi opet umjesto nje napraviti posao. Sudeći po Fallout 76 i koliko posla ima oko igre, ne treba očekivati The Elder Scrolls VI prije nove generacije konzola, s tim da će već u startu vjerojatno izgledati, ironično, prošlogeneracijski.