
Tijekom State of Unreal događaja kojim je dominirao prikaz mogućnosti verzije 5.6 Unreal Enginea, CD Projekt RED konačno je pružio konkretniji uvid u The Witcher 4. Premda igra još uvijek nema datum izlaska, fanovi su dobili impresivan tehnološki prikaz nove generacije Witchera.
Prezentacija je otvorena cinema trailerom koji prikazuje napad Mantikore u regiji Kovir. Ciri, vođena vlastitom istragom, stiže na mjesto masakra i nastavlja put prema gradu Valdrestu kako bi saznala više. Ubrzo nakon toga (oko devete minute) prikazan je i gameplay segment u stvarnom vremenu na običnoj konzoli PlayStation 5, i to u 4K rezoluciji s ray tracingom – sve to pri stabilnih 60 FPS-a.
Tehnološki aspekti igre doista impresioniraju. Zahvaljujući Unreal Engineu 5.6, prikazani su sustavi poput Nanite Foliagea za realističnu vegetaciju, Chaos Flesha i MetaHumana za uvjerljive likove te nova animacijska tehnologija s preko 300 skeletnih meshova, za koju animatori iz CDPR-a tvrde da će im konačno omogućiti da izraze svoj puni potencijal. Ciri i njezin konj Kelpie sinkronizirano se kreću zahvaljujući sustavu “motion matching”, uz vidljive mišiće i rastezanje kože konja – sitnice koje čine razliku.
Iako su neki fanovi očekivali klasični nastavak s Geraltom, CDPR je jasno istaknuo kako je ovo “prva etapa nove sage” te da prikazana demonstracija ne predstavlja konačan izgled igre, već tehnološki temelj razvijen u suradnji s Epic Gamesom. No, potvrđeno je da će se Geralt ipak pojaviti u igri, a njegov će glas ponovno posuditi Doug Cockle.
The Witcher 4, zaključuju iz CDPR-a, neće izaći prije 2027. godine, a i to je najranija procjena. Međutim, ambicija ne nedostaje – igru opisuju kao najambiciozniju i najimersivniju u serijalu dosad. Kako kažu, ovaj prikaz je tek početak.