Developeri Titanfalla 2 poslušali igrače i uveli niz promjena, za vikend testiramo novu mapu

Otvoreno testiranje novog Titanfalla pokazalo se kao pun pogodak.

Ovaj vikend, kao i prošli, imati ćemo priliku opet testirati Titanfall 2 u još jednoj otvorenoj beti, odnosno Technical Testu kako sesiju nazivaju developeri iz Respawna. Iako je gameplay zabavan, igrači su, kao i naš Viper u FFA osvrtu, imali raznih primjedbi na igru. Problemi na koje se igrači žale odnosili su se na niz stvari, od kretanja titana i pilota pa do veličine mapa. Respawn je pokazao da sluša igrače, pa su u najnovijem blogu na svojim stranicama objasnili kako i što će sve popraviti.

Titani

Ako ste igrali original, zasigurno ste primijetili spor rast Titanmetra, skale koju je potrebno napuniti kako biste dobili mogućnost dozivanja Titana. Dok smo u originalu u prosjeku po Titana dobivali i po dva do tri puta, u Titanfall 2 beti često se znalo dogoditi da Titanmeter tokom partije ne stignemo ni jednom napuniti do vrha. U završnoj verziji igre će se to promjeniti, bodovi će se skupljati nešto lakše, a u igru se vraća i pasivno dobivanje bodova. Dakle, bodove ćemo dobivati i samim igranjem.

Borba Titana često je izgledala prekaotično.

Antititan oružja su prema igračima prejaka, pa su se iz Respawna osvrnuli kako će taj segment igre dodatno izbalansirati. Dodatno, napomenuli su kako je u testiranju igračima nedostupan čitav niz titana, od kojih neki imaju izraženije obrambene sposobnosti, dok drugi kao “forte” imaju napad ili brzinu.

Kretanje pilota

Jedna od glavnih zamjerki nove igre je ta da piloti nisu dovoljno agilni, odnosno nisu na razini prvog Titanfalla. Najveće zamjerke su se odnosile na wall running kao komponentu koja usporava igrače, a trebalo bi biti obrnuto. U finalnoj verziji igre to će biti popravljeno, a piloti će “vezivanjem” više zidova dobivati ubrzanje. Wallrunning će igrati veliku ulogu u završnoj verziji igre.

Mape i njihova otvorenost

Sasvim je jasno, Titanfall 2 mape koje smo imali prilike testirati su prevelike za samo 12 igrača. Respawn tvrdi kako će dodatnim balansiranjem postići to da se igrači lakše kreću kroz njih, što bi trebalo dovesti do više akcije. Međutim, nije se odustalo od manjih, klasičnih mapa, dok ćemo jednu takvu imati prilike isprobati već ovaj vikend. Pogledajte kako izgleda Forwardbase Kodai mapa u videu ispod.

https://www.youtube.com/watch?v=R4jv1nEsKmw

Drugu turu Titanfall 2 bete igramo ovaj vikend, od 26. 8. do 29.8. Titanfall 2 u punom izdanju stiže 28. 10.