Titanfall 2 | Isprobali smo multiplayer technical test

Respawn je za prvi tehnički test promijenio neke bitne pojedinosti gameplaya koje nisu najbolje “sjele” kod fanova originala.

EA je ovog vikenda krenuo s velikom prezentacijom svojih novih i starih igara. Pored Battlefielda 4 i Triple XP vikenda, koji je već tri godina stara igra koja se aktivno igra u iščekivanju novog nastavka kojeg igramo u beti krajem mjeseca, EA je pripremio besplatni vikend za Star Wars Battlefront i drugi DLC Bespin, a tu je i Titanfall 2 koji je mnogima jedan od najtraženijih shootera ove godine. Respawn je održao pre-alpha tehnički test ovog vikenda, a i za idući pripremaju dodatno testiranje kako bi testirali konekciju ali i same gameplay mehanike. No, kakav je multiplayer u nastavku i što nam točno donosi?

Titanfall 2 jedna je od igara za koju su mnogi bili sigurni da Respawn ne može napraviti krive poteze u razvoju. Ipak, originalni Titanfall je oduševio mnoge po samom gameplayu, a i brojni su počeli kopirati takav gameplay i sustav kretanja koji je Respawn razradio da je bio iznimno fluidan, zabavan i igriv. Dovoljno je bilo samo dodati još sadržaja, nešto što je bilo najveći problem originala, i zadržati srž gameplaya i iskustvo Titanfalla. Respawn se u nastavku odlučio na neke promjene koje će zasigurno razočarati hardcore fanove originala, a pitanje je zašto su to napravili. Novi Titanfall djeluje kao još jedna Call of Duty igra s bonusom Titana, a ne kao u originalu kada su Titani bili prava ekstenzija igrača i totalni game-changer na bojištu. Sama igra je i dalje zabavna i ima potencijala ali Respawn mora promijeniti i vratiti neke stvari koje su bile kao u originalu kako bi privukli nazad prave fanove onoga što je Respawn predstavio prije dvije godine. Treba imati na umu da je i dalje ovo pre-alpha tehnički test i da se još puno toga može promijeniti, ali zasad možemo komentirati samo ono što smo odigrali, iako je Respawn ekspresno pokazao da sluša fanove i povećao brzinu dobivanja Titana u Ameped Hardpointu, no o tome ćemo kasnije.

Titanfall još uvijek ima impresivan sustav kretanja koji je izuzetno zabavan spoj double skokova i wallrunninga, ali odmah se osjeti da se kretanje tj sam momentum nekako usporio, a piloti su dobili dodatnu težinu, zbog čega su odmah neprecizniji i traže dodatno navikavanje. Respawn je uveo novu Grappling Hook mehaniku koja dodatno proširuje sustav kretanja, a čak se i može koristiti kao oružje za privlačenje neprijatelja i egzekuciju melee potezom ili može poslužiti za brzi pristup Titanima, bilo prijateljskim ili protivničkim. Grapple Hook vam omogućuje da brzo zatvarate udaljenost i kombinirate pokrete, no problem je što je ova bitna nova mehanika dostupna samo ako je odaberete kao poseban skill koji se mapira na L1. Znači, ako odaberete hologram ili neku drugu sposobnost nećete moći koristiti ovu mehaniku. Čini se da Grappling Hook ima utjecaj i na sam dizajn levela koji isto nisu oduševili. Pre-alpha nam donosi dvije mape, Boomtown koji podsjeća na mape iz originala i nudi dobar layout, te Homestead koji je čisti promašaj s vrlo malo prostora za wallrun i kretanje budući da se radi o jako velikoj mapi s otvorenim prostorima koji više traže Grappling Hook za brzu navigaciju nego wallrunning. Dodajte na to nepostojanje AI NPC-a u većini modova i imate mapu na kojoj ste više „boots on the ground“ nego klasičan brzi Titanfall gameplay.

U testu možemo zaigrati tri moda. Pilots VS Pilots (8v8) je klasičan TDM mod u kojem nema Titana ni AI boraca već se igra kao klasičan Call of Duty naslov. Amped Hardpoint (6v6) je poput Hardpointa iz originala, no fora je u tome da se svaki Capture point može dodatno pojačati (Amped) i donosi vam dvostruko više bodova. Tu se vidi najveći problem u novoj viziji Titanfalla budući da vrlo malo vidite same Titane, a za igru koja nosi naziv Titanfall to je problem. Naime, Titani se više ne dobivaju po principu timera što osigurava i najgorim igračima da minimalno 2 puta tijekom meča dobiju svog Titana već se Titan timer sada puni isključivo putem killova i osvajanja objektiva što znači da se ovaj mod odigravao kao Pilotfall, a ne Titanfall. Dodajte i činjenicu da više nema AI-a koji služi kao brže punjenje timera pa tako slabiji igrači mogu odigrati i čitav meč bez da dobiju svog Titana. Srećom, Respawn je pokazao da sluša fanove i za drugi dan su izbacili hotfix koji je povećao bodove za dobivanje Titana i mora im se priznati da je ovo korak u pravom smjeru budući da se odmah dogodio okršaj između četiri Titana u nekoliko borbi. Još uvijek nije idealno rješenje i nadamo se da će Respawn pronaći pravi način za dobivanje Titana pa možda čak i vratiti sustav iz originala. Sami Titani su ovog puta posebni likovi sa specifičnim dizajnom i osobinama pa je tako sam playstyle bitno drugačiji kada igrate sa Ionom ili sa Scorchom i njegovim vatrenim sposobnostima. Sami Titani su nešto oslabljeni i to Respawn mora promijeniti kako bi opet bili prava sila na bojištu i prijetnja Pilotima.

Titani se mogu dosta brzo uništiti, a piloti pomoću Grappling Hooka mogu još brže pristupiti i započeti Rodeo proces. Sam Rodeo proces je isto nerfan i automatiziran. Sada pilot jedino mora skočiti na Titana i onda će započeti automatska animacija koja će u prvom skoku izvaditi bateriju titana, a u drugom i trećem ubaciti granatu koja će pokušati uništiti titana. Same baterije se mogu iskoristiti i ubaciti u prijateljske titane kako dobili shield bonus, no opet Rodeo sistem nije na razini jer sada čim skočite na Titana možete samo gledati animaciju od nekoliko sekundi kada vaš Pilot radi potrebnu akciju. Bounty Hunt (6v6) je potpuno novi mod u kojem konačno vidimo povratak AI-a. Tijekom meča na mapu se pojavljuju drop lokacije prepune neutralnih AI vojnika poput gruntova, spectreova i Titana, a obje strane moraju što brže ubiti AI-e kako bi za svaki kill dobili novac koji se može spremiti u banke u bazama. Fora je u tome da se banka otvara samo određeno vrijeme i morate paziti da vas protivnik ne ubije budući da onda gubite pola svog loota. Mod je zabavan i ima potencijala, no moramo isprobati kako će se igrati na drugim mapama budući da na Homesteadu i ne funkcionira najbolje zbog veličine mape. Burn kartice zamijenjene su novim Boostovima koji se dobivaju na polovici Titan Timera i opet traže dobru igru od igrača i služe poput scorestreakova u COD-u.

Kada maknete AI, brzinu pojavljivanja Titana, smanjite brzinu movementa i ponudite slabije mape odmah se gubi ona napucana epska prezentacija Titanfalla. To je ono što je izdvajalo ovaj serijal i Respawn mora pronaći način kako to vratiti kako bi igra bila uspješna. Možda je stvar do pre-alphe i činjenice da još nisu sve ubacili u završnu verziju no sama igra je izuzetno tiha po pitanju chattera na bojištu. U originalu smo svako malo dobivali i video poruke, komentare na ono što se događa na bojištu, odbrojavanje i notifikacije kada će Titan biti spreman, dok u ovoj beti imamo rijetko koju zvučnu notifikaciju i nadam se da će Respawn to promijeniti u završnoj verziji.

Titanfall 2 izlazi 28. listopada za PlayStation 4, PC i Xbox One, a imat ćemo i priliku opet zaigrati tehnički test i idućeg vikenda te se uistinu nadamo da će Respawn dobro proučiti feedback fanova i promjeniti neke vrlo bitne stvari kako bi učinili Titanfall 2 odličnom igrom s obzirom koliko je originalni Titanfall bio dobra igra i trebalo je samo više sadržaja. Respawn će ponuditi pravu kampanju za jednog igrača u nastavku, no još je važnije da osiguraju pravi core gameplay za multiplayer koji će zadovoljiti prave fanove originala.