Trgovina u Americi je pronašla način kako se boriti sa preprodavačima i “rudarima”

Globalna nestašica poluvodiča još uvijek traje. Pogođena je čitava svjetska industrija, a nekako su najgore prošli automobilska i gaming industrija. U SAD-u se, primjerice, događa apsurd da su rabljeni automobili stari nekoliko godina skuplji od novih i jako se dobro prodaju. Ljudi nemaju izbora.

Slično se događa i u gaming industriji. Cijene rabljenih konzola i novijih generacija grafičkih kartica skaču u nebo, a trgovci naplaćuju i nekoliko puta veće cijene. Jer mogu. S druge strane imamo botove i tzv. rudare. Skalperi s botovima kupuju sve što mogu, a ekipa u biznisu s rudarenjem kriptovaluta ne pita za cijenu. Stvoren je krug iz kojeg smo ispali mi obični gameri.

Postoji nekoliko načina na koji bi trgovci mogli pomoći običnim ljudima koje ne zanimaju profit od preprodaje i kriptovalute. Jedan od njih je demonstrirala američka trgovina Microcenter.

Popularni Microcenter je ograničio prodaju grafičkih kartica samo na dućane, a pravila su sljedeća:

Rudari i preprodavači, dakle, mogu zaboraviti na Microcenter.