U četvrtak nas očekuje Battlefield 2042 vs. Call of Duty Vanguard dvoboj

Kažu da u životu ništa nije slučajno. Još mudrija izreka kaže da u marketingu ništa nije slučajno. Neki će reći da je potez Activisiona jako prljav, dok će drugi reći da je stvar (zdrave) konkurencije. O čemu je ovdje riječ, prosudite sami.

Okršaj kod YouTube kanala

Ekipa iz DICE-a jučer je prva objavila kako će u četvrtak (sutra) pokazati toliko željeni Hazard Zone. Mnogi misle da će upravo to biti selling point novog Battlefielda 2042.

Dva sata poslije, javio se Activision i poručio da će isti dan u isto vrijeme otkriti Vanguard Zombije. Slučajnost? Nikako. Ovogodišnje zombije razvija Treyarch, dok su developeri iz redova Sledgehammer Gamesa zaduženi za kampanju i multiplayer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U fokusu radnje i dalje se nalazi Dark Aether priča koja se nadovezuje na Black Ops Cold War Zombije. Activision obećava do sada najbolje i najveće zombie iskustvo s jednim velikim twistom.

O čemu je riječ saznat ćemo sutra od 17 sati kada će se namjeriti junak na junaka. Isti dan u isto vrijeme, na dva različita YouTube kanala. Kakva epska bitka digitalnog marketinga.