U Naughty Dogu usporedili Tomb Raider i Uncharted serijal

Tomb Raider je nesumnjivo jedna od najslavnijih i najcjenjenijih franšiza koje je industrija videoigara iznjedrila. Uncharted je s druge strane slavu stekao čim se pojavio, dok su rezultati s daljnjim iteracijama samo rasli. Iako je Tomb Raider mnogo stariji serijal, koji je u međuvremenu promijenio i proizvođača, većina igrača će se danas ipak referirati na preradu i nastavak Rise of the Tomb Raider. Isto tako, većina igrača koji su upoznati s oba serijala komentirat će kako postoje velike sličnosti nekih elemenata s onima u Uncharted serijalu. Ništa čudno, rekli bi, igre stalno „posuđuju“ elemente jedna od druge.

U razgovoru za MCV, voditelj dizajna za Uncharted 4 Ricky Cambier, izjavio je sljedeće: „Igrao sam prvi Tomb Raider (preradu) ali ne i nastavak jer još nije izašao za PS4. Vidio sam neke stvari tijekom E3 i njihov pokušaj da nastavak u većoj mjeri bude usmjeren na puko preživljavanje. Meni se čini da je u tim elementima igra mnogo sličnija našem The Last of Us nego Uncharted serijalu“.

Uncharted 4: A Thief’s End zapravo predstavlja zadnji Naughty Dogov pokušaj inovacija u žanru akcijskih avantura, barem što se tiče ovog serijala. Dok neki studiji nastoje raditi prerade vlastitih franšiza već tijekom jedne generacije konzola, nastojeći ih učiniti što dostupnijima širem krugu ljudi, Cambier i Naughty Dog odlučili su se za drugi pristup.

„Od početka znali smo da ne želimo nikakav reboot. Želja nam je bila ubaciti vozila, uže kao alat i takve stvari. Nismo željeli staviti sistem vještina ili nadograđivanja oružja. Želimo zadržati onaj Uncharted kakvim ga znate i volite, te ga takvim ga prikazati u poboljšanom obliku na PS4,“ izjavio je Cambier.

Prošlo je gotovo pet godina od izlaska Uncharteda 3 na PS3. Uncharted 4: A Thief’s End, vjerojatno i zadnji Uncharted studija Naughty Dog izlazi 10. svibnja za PS4. Hoće li opravdati očekivanja koja su ogromna, ostaje nam za vidjeti.