
Cloud igranje na PS+ Premiumu djeluje prilično dobro, osobito u usporedbi s Microsoftovim xCloudom u kojeg se ulaže znatno više, a izvedba je otprilike slična, međutim, Sony u tom načinu igranja ne vidi neku neposrednu budućnost.
Novi su-šef PlayStationa Hideaki Nishino je u prezentaciji ulagačima poručio kako je zadovoljan s napretkom na tom polju, ali fokus njega i čitave kompanije su i dalje klasični načini igranja.
“Cloud gaming sve više pruža dodatnu opciju igračima za pristup sadržaju, ali vjerujemo da većina igrača i dalje želi doživjeti igranje putem lokalnog izvođenja, bez ovisnosti o mrežnim uvjetima i mislim da su PS5 i PS5 Pro potvrdili tu tezu”, pojasnio je.
Dodaje kako trošak koji Sony ima po igraču daleko najveći, a da igrači u velikoj većini i dalje preferiraju klasično igranje, smatra, ukazuje podatak da veliki broj od mjesečno 124 milijuna aktivnih igrača još uvijek preferira igrati na PS4.

Istovremeno, prvi put uopće, u petoj godini prodaje, broj aktivnih PS5 igrača premašio je broj aktivnih PS4 igrača, na što zorno ukazuje i graf koji smo izdvojili iz prezentacije ulagačima.
Istovremeno, ni sam Sony ne zna kako će dugoročno izgledati budućnost za PlayStation te u ovom trenutku ne želi odbaciti kako je to, eventualno, isključivo u oblaku, ali sljedeća generacija će sigurno biti fizička. PlayStation 6 je u punom razovju.