U Sonyju se ne brinu zbog Fortnitea, FIFE i sličnih igara; odlučno nastavljaju s podržavanjem svojih studija i single player igara

Izvrsne vijesti.

Iza nas je jedan od najuspješnijih E3-ja u posljednjih nekoliko godina, a više od mjeseca nakon istoga buka se napokon malo stišala pa je vrijeme i za neke izjave čiste glave.

Sony nam je ove godine pružio nešto nekonvencionalno, zbog čega su ih i mnogi fanovi „napali“. Kako kaže Simon Rutter, jedan od glavnih ljudi u europskom dijelu Sonyja, svega su svjesni, a cilj ovogodišnjeg, kao i nekoliko prethodnih evenata bio je ubacivanje malo veće doze drame u čitav događaj. Teatralnost i veća posvećenost naslovima koji dolaze te briga za svoje developere Sonyju je ipak na prvom mjestu.

Sony zna što radi

U današnje vrijeme pritisak na developere izrazito je velik, a od istih se očekuje da konstantno izbacuju velike hitove inače ih se odmah napada da ništa ne rade. Upravo zbog toga i velike kompanije poput Sonyja i Microsofta dolaze pod paljbu fanova radi možebitno slabijih prezentacija na velikim događajima, ali ako je vjerovati Rutteru u Sonyju se ne brinu oko toga. Kaže kako su danas izrazito rane najave česte zbog straha ljudi od curenja informacija ili pritisaka sa razno raznih strana, a one često nisu u skladu s vremenom potrebnim za produkciju jedne velike igre što, kao što i sami znamo, dovodi do brzanja rada na igri i izbacivanja nedovršenih igara. Ne možemo se, a ne složiti s ovom izjavom. Pogledajmo samo novi TES, koji je najavljen na ovogodišnjem E3-ju, a izlazak istoga je mnogo, mnogo vremena od nas. Do istoga je došlo zbog svakogodišnje paljbe fanova po Bethesdi koja navodno ništa ne radi, a sada kad je igra i najavljena, nemamo nikakve informacije osim toga da se na istoj radi, što smo obzirom na financijski uspjeh Skyrima ionako već znali, samo ne službeno.

Sony se zato na svom E3-ju fokusirao na igre koje dolaze vrlo skoro i njima posvetio svu svoju pažnju, kao što će uostalom i nastaviti sa svojim nadolazećim naslovima za budućnost, a cilj je i dalje raditi igre koje će Sonyjeve konzole učiniti prepoznatljivima. Sva snaga je usmjerena na kreativno jake igre, igre koje će pokazati svu moć i raskoš medija, ali i pri tome ponuditi raznolikost kako bi svako pronašao nešto za sebe. Velike single player igre i dalje su u fokusu Sonyja, a Rutter se nada kako će njihovi razvojni studiji nastaviti gurati granice pričanja priče kroz video igre… nešto u čemu će i dalje imati punu podršku Sonyja.

Za kraj je zaključio riječima kako će kao vođe na tržištu isto i dalje nastaviti gurati u smjeru razvoja.

Puni intervju pročitajte ovdje

{loadposition pratinas}