Ubisoft je sa znanstvenicima uspio razviti AI koji sam kreira prekrasne svjetove u igrama

Budućnost se odvija već danas.

Možemo govoriti što hoćemo, ali Ubisoftu nikako ne možemo prigovoriti ništa po pitanju masivnih svjetova koji izgledaju prekrasno u većini njihovih igara. Sada je ovaj francuski gigant odlučio otići korak dalje, pa su se u suradnji sa sveučilištem u Lyonu bacili na razvijanje umjetne inteligencije koja bi trebala znatno smanjiti vrijeme potrošeno u razvoj masivnih svjetova. Tako je razvijen prototip koji uz minimalne ljudske upute može generirati prirodne lance masiva, kanjone, rijeke i njihova korita, šume i ostale reljefne oblike.

Proces dizajniranja svjetova uz pomoć razvijenog AI-ja ide otprilike ovako:

  1. Dizajner “ucrtava” osnovne parametre povlačenjem linija gdje zamišlja planine, rijeke, jezera, šume…
  2. AI uzimajući u obzir već nacrtane linije oko njih u sekundama “gradi” sve što mu je zadano.
  3. Dizajner provjerava rezultate, ručno popravlja sitne nedostatke i dodaje nove upute u realnom vremenu koje AI izvršava.
  4. Proces se ponavlja sve do zadovoljavajućeg rezultata.

https://www.youtube.com/watch?v=NEscK5RCtlo

Umjetna inteligencija kompletno mijenja ljude?

AI se prilagođava daljnjim uputama dizajnera putem “deep learninga”, što znači da umjetna inteligencija kroz generiranje svjetova postaje sve sposobnija za izvršavanje kompleksnijih dizajnerskih rješenja.

Umjetna inteligencija tako bi trebala znatno skratiti vrijeme utrošeno na dizajn svjetova, što ne treba nužno značiti kako će se drastično smanjiti broj dizanjera u razvoju videoigara. AI koliko god bio napredan ipak još uvijek ne može kreirati raznolike urbane sredine, kao ni interijere, što bi trebalo omogućiti onom višku dizajnera da se prebace upravo na te aspekte dizajna, što bi u konačnici moglo dovesti do još atraktivnije dizajniranih igara u globalu.