Ubisoft želi ostati neovisan, ali nebi im bilo mrsko da ih netko poželi kupiti

Dok Microsoft jaše na valu kupovina velikih studija i izdavača, nekako se kao naredni korak logikom nameće Ubisoft, izdavač koji se posljednjih godina profilirao redovitim izdavanjem live-service naslova kakvi bi savršeno odgovarali Game Pass modelu pretplate.

Vivendi, medijski konglomerat sa sjedištem u Parizu, je godinama pokušavao kupiti Ubisoft. Pokušavali su to napraviti nasilnim putem, kupovinom dionica s različitih strana protiv volje izvršnog odbora Ubisofta. Ubisoft je uspio preživjeti, odnosno Vivendi nije uspio osigurati dovoljan broj dionica za preuzimanje kompanije, da bi 2019. potpuno odustali.

Želja braće Guillemot i dalje je neovisnost, međutim, kako je otkriveno investitorima, razmotrila bi se svaka ozbiljna i prijateljska ponuda, za razliku od Vivendia koji je pokušao sve, samo ne prijateljski.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Razmotrili bismo ponudu”

“Možemo ostati neovisni. Imamo talent, financijsku konstrukciju i veliki broj originalnih IP-eva. S time na umu, kada bismo dobili ponudu za preuzimanje, upravni odbor bi je razmotrio u skladu s interesom svih dioničara”, poručio je Yves Guillemot – CEO Ubisofta.

Na pitanje je li već stigla nekakva ponuda, citirat ćemo odgovor financijskog direktora Frédéricka Dugueta. “Nećemo špekulirati zašto nema ponuda ili je li uopće bilo ponuda.”

Ipak, na primjeru Bethesde i Activision Blizzarda naučili smo da ne treba puno vremena za realizaciju akvizicija takvog tipa, a još bolje znamo koliko dobro su izvršni voditelji kompanija sposobni zadržati takve informacije u tajnosti.