Ubisoftov FPS XDefiant dobio novu odgodu zbog “nedosljednosti u igranju”

“Odgođena igra nekad možda postane dobra, a zbrzana igra će zauvijek biti loša”, sjajan je citat Nintendovog dizajnera igara Miyamota. To svakako vrijedi i za Ubisoftov FPS XDefiant, čiji autori su prilično transparentni prema igračima, međutim, i to ima svoju granicu.

Tako se XDefiant nalazi u “samo što nije izašao” limbu čitavo ljeto, a sada i jesen. Developeri su iz tjedna u tjedan pomicali okviran datum izlaska, da bi potom priznali kako igra ima problema s prolaženjem cerfitikacije na konzolama. Dojam prema vani je taj da je XDefiant sadržajno spreman za izlazak, a dijele ga samo neke tehničke sitnice.

Međutim, nakon prošlotjednog dvodnevnog otvorenog testiranja na PC-u, tim je ipak zaključio kako igra u ovoj fazi ima neke “nedosljednosti u iskustvu igranja”. U službenom priopćenju ne navodi se koje su to nedosljednosti. Tako cijela priča o certifikaciji na konzolama pada u vodu, a developeri se vraćaju ispravcima korjenitih problema.

Problemi s kretanjem vojnika

Međutim, nešto konkretniji od službenog priopćenja je kreativni direktor Mark Rubin, koji je na X-u poručio kako su igrači većinom bili zadovoljni, ali dobar broj njih kritizirao je kretanje vojnika koje djeluje čudno, a osobito u kombinaciji sa slide mehanikom. Rubin objašnjava kako nisu namjerno dirali taj aspekt igre, ali se problem povlači iz nekog drugog tehničkog problema kojeg tek trebaju razraditi.

“Naša namjera za ovu igru je da bude nešto čemu se igrači mogu vraćati narednih godina i želimo izgraditi takvu igru sa zajednicom”, poručio je za kraj nekadašnji kreator Modern Warfare naslova i jedan od najzaslužnijih zašto je Call of Duty tu gdje jest danas. Igrači očito imaju povjerenja, a zasad ne znamo kada se planira izlazak XDefianta.