Vijesti

UFC 5 dobio je gameplay prikaz. EA predstavio velike promjene

Službeno najavljen ranije ovog mjeseca, UFC 5 oduševio je prvenstveno na vizualnoj strani, a sada smo, konačno, u novom prikazu saznali i kako će se igrati.

U 4.5 minute, EA je demonstrirao sve ono što misli da trebamo znati o novoj eri virtualnog MMA. Kao najveću novost navodi tzv. Real Impact System, tehnologiju koja će precizno pratiti lokaciju udaraca, a potom, kažu, još preciznije manifestirati posjekotine i modrice, ali i unutarnja oštećenja koja će u realnom vremenu utjecati na performans virtualnog borca.

“Ako imate posjekotinu iznad desnog oka, budući da borac lošije vidi, umanjit će obrambene sposobnosti na toj strani tijela”, navodi legendarni borac Danier Cormier. Isti sistem odnosi se i na ostale dijelove tijela, pa ako primite više udaraca u lijevu nogu, ona će postati manje efektivna i krenut će šepanje. Tako će bitan element gameplay petlje biti prilagodba na ozljedu te implementacija strategije s fokusom na neke druge atribute. Baš kao u pravom MMA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Borba na parteru također je dobila veliko poboljšanje u odnosu na prethodnika. Ona se više ne svodi na mini-igre, već se i tu gameplay nastavlja u realnom vremenu s fluidnijim udarcima i pokretima, uključujući i gušenja, lomove i slično.

Sve to izgleda dosta dobro, osobito u Frostbite pokretaču, ali za konačan sud pričekat ćemo 27. 10. kada UFC 5 izlazi na PS5 i XSX/S.

Igra